9.2.09

Παίζουμε;

Μετά από μια πρόσκληση που είχα από τη Λευκούλα για ένα παιχνιδάκι, ζήλεψα!!! Ναι σας λέω, είμαι και ζηλιάρα!Δεν επέλεξα όμως το ίδιο παιχνίδι, γιατί δεν είχα την περιέργεια να μάθω για το avatar σας.Αφήστε που οι περισσότεροι βάζετε ως avatar την αφεντομουτσουνάρα σας (οπότε τί να ρωτήσω η γυναίκα ε;;;) Αποφάσισα λοιπόν να αναρτήσω κι εγώ με τη σειρά μου ένα blogoπαίχνιδο λίγο διαφορετικό!'Ετσι για να μου περάσει ο καημός!
Οι κανόνες του παιχνιδιού είναι οι εξής: - Πιάσε ένα αγαπημένο σου βιβλίο. - Άνοιξε το βιβλίο σε μια σελίδα στην τύχη. - Γράψε μου αυτά που διάβασες πάλι στην τύχη.
(Να είναι 3-4 σειρές ε;;;Μη σας πιάσει η βαρεμάρα)
-Κάλεσε τους φίλους σου να κάνουν το ίδιο.
Δεν θέλω να σας δεσμεύσω να κάνετε αυτή την ανάρτηση στο blog σας.Πώς θα μπορούσα άλλωστε, όταν εγώ η ίδια δεν το κανα με το παιχνιδάκι της Λευκής (συγνώμη Λευκούλαμ αλλά σου εξήγησα). Θα ήθελα όμως να μου γράψετε αυτό που διαβάσατε έστω και σε σχόλιο!!!

Πιάνω ένα από τα αγαπημένα μου βιβλία: "Εντεκα λεπτά" του Paulo Coelho
Ανοίγω στην τύχη στη σελίδα 122 και ξεκινάω να διαβάζω τις πρώτες σειρές!!!
ΕΔΩ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΖΑΒΟΛΙΑ! Πραγματικά τα άφησα όλα στην τύχη!Δεν διάλεξα αυτό που μου άρεσε!
ΣΥΝΕΧΙΖΩ

"Πέρασαν άλλοι τρεις μήνες,ήρθε το φθινόπωρο και, τελικά, η ημερομηνία που είχε σημειώσει στο ημερολόγιο: ενενήντα μέρες για το ταξίδι της επιστροφής.'Ολα κύλησαν τόσο γρήγορα αλλά και τόσο αργά, σκέφτηκε, ανακαλύπτοντας ότι ο χρόνος έρεε σε δύο διαφορετικές διαστάσεις, ανάλογα με την ψυχική της κατάσταση..."

Τώρα εσείς που διαβάζετε το blog μου και ξέρετε λίγα πράγματα για μένα, τι λέτε;;;
Είναι τυχαίο αυτό που διάβασα;;;
Εγώ γιατί πιστεύω πως όχι;;;

Δεν θέλω να αρχίσω να γράφω ολόκληρη λίστα με ονόματα τώρα.Είσαστε πολλοί!!! Γι αυτό προσκαλώ όποιον έχει όρεξη και καλή διάθεση να μου γράψει τι διάβασε και αν θέλει να το σχολιάσει!!! Σας περιμένω εεεε

31 σχόλια:

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Καλησπέρα καλή μου dreamer.
Καταπληκτικό το παιχνίδι σου.
Την κατάστασή μου λίγο πολύ την ξέρεις τελευταία.Χθές το απόγευμα,η κολητή μου και αγαπημένη μου φίλη Ανθούλα,μου χάρισε ένα μικρό βιβλιαράκι 50 σελίδων όλες κι όλες,με διάφορα ποιήματα αγάπης.
Οτίτλος του βιβλίου είναι,Αξίζει να ζείς για να αγαπάς,της κ.Ελένης Ρουτζούνη-Τζιρίνη,εκδοση του 1987.
Έκανα ακριβώς όπως λένε οι οδηγίες που δίνεις και κοίτα πού έπεσα στη σελίδα 27:
ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ Ν'ΑΝΗΣΥΧΕΙ(τίτλος)
Και λέει:
Ήρθες ξαφνικά την καρδιά μου να κλέψεις
κι ένα χρόνο ζούσες στις δικές μου σκέψεις
τώρα όμως η όψη σου είναι παγερή
κι η ματιά σου αδιάφορη ψυχρή
Δεν γυρίζεις ούτε καν να με κοιτάξεις
κάτι σ'έκανε απότομα ν'αλλάξεις
κι όμως το βλέμα σου το διαπεραστικό
και το χαμόγελο το αινιγματικό
έδειχναν πώς έκιωθες αγάπη για μένα
τώρα είν'όλα περασμένα ξεχασμένα...
Μ'άν το αίσθημα στο χρόνο δεν αντέξει
και διαλυθεί μόλις πρωτοβρέξει
δεν αξίζει τότε η καρδιά ν'ανησυχεί
για μια φλόγα που έσβησε στη πρώτη βροχή.
Χρειάζεται να σχολιάσω;;

Ευρύνοος είπε...

φτουυυυυυυυ..

κοίτα τι μου έπεσε στα χέρια..

8 ωμοί καθαρισμένοι αχινοί
2 κρεμμύδια μέτρια
3 μέτριες ντομάτες ώριμες
6 κουταλιές ελαιόλαδο
2 κριθαρένια παξιμάδια
1 λεμόνι
αλάτι χοντρό..

κόβετε μέσα σε σαλατιέρα τις ντομάτες σε μικρά ακανόνιστα κομμάτια και προσθέτετε την ψύχα των αχινών.. σπάτε σε χοντρά κομμάτια τα παξιμάδια, κόβετε σε ροδέλες τα κρεμμύδια και τα ρίχνετε μέσα στην σαλατιέρα με τις ντομάτες..
τα πασπαλίζετε ολα με το αλάτι και τα περιχύνετε με το λάδι..
Γαρνίρετε με φέτες λεμονιού..

συνταγή για αχινοσαλάτα

dreamer-angel είπε...

Nάντια όχι καλή μου, κατάλαβα!!!
Τελικά τίποτα δεν είναι τυχαίο!
Τώρα για τον Ευρύνοο τί να πω ε;;;;
Αντί για αγαπημένο βιβλίο πήγε και άνοιξε τις συνταγές της Βέφας!!!Α ρε τρελέ περίμενα περισσότερα από σένα!!!

Ξημεράκης Φάνης είπε...

.....

Δεν μετανοιώνω για τις πράξεις της ζωής μου,
χάρη σε κείνη τη χαμένη αντηλιά,
ένα απόγευμα τ΄Οχτώβρη στη καρδιά μου
που με γεμίζανε τα χείλη σου φιλιά.

Ενας στίχος από ένα ποίημα μου από το 1987, δεν έχει εκδοθεί, όπως και κανένα άλλο.

Μη μετανοιώνεις
για τις πράξεις της ζωής σου
είναι κομμάτι του μυαλού
και της ψυχής σου.

Καλή συνέχεια....

Basilis4 είπε...

Και τα οράματα συνέχισαν να ξετυλίγονται μπροστά τους.Με κάθε βήμα η κατάπληξη τους μεγάλωνε βλέποντας την ποικιλία των τόπων και των αντικειμένων που είχαν σώσει οι Διοράτες απο την Φωτια.Η Φούγκα δεν ήταν,όπως νόμιζε,μια απλή συλλογή απο στοιχειωμένα δάση και λόχμες.Η Ιερότητα είναι μια πολύ δημοκρατική κατάσταση,μπορεί να χαρακτηρίζει ενα σωρό πράγματα,οικεία και σημαντικά,φυσικά και τεχνητά.Κάθε γωνιά και κόγχη είχε την δική της ιδιαίτερη μορφή έκστασης..
Clive Barker-Υφαντόκοσμος

Ευρύνοος είπε...

ΑΑΑ........
εδώ υπάρχει ζαβολιά..
ζητάς να κλέψω..
είπες στην Τύχη..
τέλος πάντων, επειδή δεν αντέχουν το χιούμορ μου ας κλέψω λιγάκι..

απο την αγαπημένη μου "ουράνια προφητεία..

Με κοίταξε, περιμένοντας κάτι."Αλλά το πιό εκπληκτικό απο όλα είναι κάτι άλλο:Ανακαλύψαμε οτι τα φυτά που είχαν αμεσότερη ανθρώπινη φροντίδα, ήταν ακόμα πιό ισχυρά".
"Τι είδους φροντίδα;" ρώτησα.
"Ξέρεις",είπε, "η ενασχόλησή μας με το χώμα γύρω τους,η καθημερινή παρακολούθησή τους. Αυτό το είδος φροντίδας. Κάναμε ένα πείραμα με μία ομάδα ελέγχου:σε μερικά φυτά δίναμε ιδιαίτερη προσοχή, σε άλλα όχι, και οι ανακαλύψεις μας επιβεβαιώθηκαν.Επιπλέον", συνέχισε η Μάρτζορυ, "επεκτείναμε την ιδέα ένας ερευνητής, όχι μόνο τους έδωσε προσοχή, αλλά και τους ζητούσε νοητικά να μεγαλώσουν και να γίνουν πιό δυνατά. Ο άνθρωπος καθόταν ανάμεσά τους και εστίαζε όλη του την προσοχή και το ενδιαφέρον του στην ανάπτυξή τους".
"Εγιναν πιό δυνατά;"
"Πολύ. Η διαφορά απο τα άλλα ήταν σημαντική. Επίσης μεγάλωσαν πιό γρήγορα".
"Εντυπωσιακό".

του james redfield..
σου αλλάζει τον τρόπο που βλέπεις τα πράγματα..

dreamer-angel είπε...

Φάνη και Βασίλη σας ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή!Τα φιλιά μου και στους δύο και μια συγνώμη στον Βασίλη που τον αναστάτωσα ενώ δεν ήταν στα καλύτερά του απόψε!!!Δεν ήξερα!!!
Τρελέ να δω ήντα θα κάμω μ εσένα τώρα!Οχι μόνο αντέχω το χιούμορ σου αλλά μπορώ να σου πω ότι σ έβγαλα πρόγραμμα στο σπίτι και γελάγαμε όλοι μαζί με την αχινοσαλάτα!!!
Δεν ζήτησα καλόμ να πάρεις τσελεμεντέ!!!Οσο για την ουράνια προφητεία τη διάβασα πριν 7 χρόνια περίπου και δεν θυμάμαι και πολλά, αλλά κράτησα σημειώσεις όπως κάνω πάντα σ ένα τετράδιο!Αυτά που γράφεις δεν έχουν σχέση με την ελιά που φύτεψες ε;;;Λάθος συνειρμός!!!
Τα φιλιά μου σε όλους και σας ευχαριστώ θερμά!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΣ ΤΗΣ ΟΤΙ Ο ΦΟΒΟΣ ΤΟΥ ΠΟΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΠΟΝΟ.ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΜΙΑ ΚΑΡΔΙΑ ΔΕΝ ΥΠΕΦΕΡΕ ΠΟΤΕ ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΗΣ,ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ.
ΣΕΛ.204 Ο ΑΛΧΗΜΙΣΤΗΣ Paulo Coelho
ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΡΑΒΗΞΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ.

Ευρύνοος είπε...

Είδες που τίποτα δεν είναι τυχαίον?

έβαλα το θέμα και παρουσίασα τα της ελιάς, και κατ επέκταση των δέντρων, και έβαλες αυτό το παιχνίδι..

μετά εγώ έπιασα το κομμάτι απο την ουράνια προφητεία που αναφέρει για τα φυτά,δένδρα κλπ..

τα συμπεράσματα δικά σου..

άλλωστε η ουράνια προφητεία αναφέρει πολλά περί συμπτώσεων, και τυχαιότητας..

πολύ ενδιαφέρον βιβλίο, το συνιστώ σε όσους θέλουν να μάθουν τι εστί άνθρωπος, και σκοπός αυτού..

ευχαριστώ σας..

Ευρύνοος είπε...

υγ: το έχει η μοίρα μου να κρατούν οι άνθρωποι σε δημόσια θέα όσα γράφω με χιούμορ..

τα "άλλα" τα κρατούν βαθιά μέσα τους..

λές και έχουν καμιά ιδιαίτερη αξία..

ψέμματα?

σκέψου, πόσα απο τα "άλλα" έδωσες σε κοινή θέα σε άλλους..

όχι μόνο εσύ..

φιλιά σε όλους.. φιλοι μου..

dreamer-angel είπε...

Σκρουτζάκο σ ευχαριστώ πολύ κι εσένα!!!Τα φιλιά μου!
Ευρύνοε γι αυτό είπα ότι περίμενα περισσότερα από σένα!!!Ξέρεις ότι κατέχω απλά ήθελα να τσεκάρω!!!Η μήπως όχι;;;
υ.γ σε τσάτισα;;;Αισθάνομαι πως μου τη λες τώρα!Τα άλλα όμως τα ουσιαστικά δεν είναι για τους πολλούς!!!Αν ήταν για όλους ίσως και να μην είχαν αξία!Συγνώμη αν αισθάνεσαι ότι σε αδίκησα!!!
Καλό σας βράδυ

...και ξέρεις πως τελικά δεν είναι παιχνίδι αλλά απόδειξη!!!

Ευρύνοος είπε...

καλή μου dreamer

δυστυχώς ο γραπτός λόγος δεν έχει χαμόγελο, γκριμάτσες, κίνηση χεριών..

και δημιουργούνται διάφορα..
μην θεωρήσεις ΠΟΤΕ οτι με τσατίζεις..

οτι είπα το είπα σαν διαπίστωση ετών..
πως οι άνθρωποι ακούν, μεταδίδουν, αλλά κρατούν κάποια μέσα τους.. εντελώς προσωπικά, για κείνους..

καμία μομφή, καμία αντιπαλότητα..

όσο για τον φίλο ALPHA που γράφει στο κουτί συζητήσεων, έχουμε δικούς μας κώδικες επι-κοινωνίας..
θεωρώ οτι είναι σεβαστό πρόσωπο και αξιόλογο..
όμως, είπα..
ο γραπτός λόγος δεν ... μπλα μπλα..

φίλοι λοιπόν!!!

τα σέβη μου..

dreamer-angel είπε...

Ισως και να 'κανα λάθος!
Νόμιζα πως αναφερόταν σ εμένα και δεν μου άρεσε αυτό που διάβασα!
Ισως και να ήταν μια κακή συγκυρία!!!
Τέλος πάντων........
Φίλοι ναι!
Τα φιλιά μου!

ΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΙΝΑΣ είπε...

Από το βιβλίο του Μίλαν Κούντερα, "Η Αβάσταχτη Ελαφρότητα του Είναι" εκδόσεις ΕΣΤΙΑ:

"Μόλις το 1980 καταφέραμε να μάθουμε, από ένα άρθρο που δημοσιεύθηκε στους Sunday Times, με ποιον τρόπο πέθανε ο γιος του Στάλιν, ο Γιάκοβ. Αιχμάλωτος πολέμου στην Γερμανία στη διάρκεια του δεύτερου παγκόσμιου πολέμου, ήταν φυλακισμένος στο ίδιο στρατόπεδο με τους Άγγλους αξιωματικούς. Είχαν κοινά αποχωρητήρια. Ο γιος του Στάλιν τα άφηνε πάντοτε βρώμικα. Οι Άγγλοι δεν ήθελαν να βλέπουν τα αποχωρητήριά τους βρωμισμένα από σκατά, ακόμα κι αν ήταν τα σκατά του γιου του ισχυρότερου ανθρώπου της γης. Του έκαναν παρατήρηση. Εκείνος προσβλήθηκε. Επανέλαβαν τις επιπλήξεις τους, υποχρεώνοντάς τον να καθαρίσει τ' αποχωρητήρια. Θύμωσε, μάλωσε μαζί τους, χτυπήθηκε. Τέλος, ζήτησε ακρόαση από τον διοικητή του στρατοπέδου. Ήθελε να τον κάνει διαιτητή στην διαφορά τους. Αλλά ο Γερμανός ήταν πολύ εμποτισμένος απ' την σπουδαιότητά του για να συζητήσει για σκατά. Ο γιος του Στάλιν δεν μπόρεσε να υποφέρει την ταπείνωση. Εκτοξεύοντας φρικτές ρώσικες βλαστήμιες προς τον ουρανό, όρμησε προς τα ηλεκτροφόρα καλώδια με τα οποία ήταν περιφραγμένο το στρατόπεδο. Έπεσε πάνω στα σύρματα. Το κορμί του, που ποτέ πια δεν θα βρώμιζε τους βρετανικούς απόπατους, έμεινε κρεμασμένο εκεί...... Ο γιος του Στάλιν έδωσε την ζωή του για σκατά. Το να πεθάνει όμως κανείς για σκατά δεν είναι θάνατος παράλογος. Οι Γερμανοί που θυσίασαν την ζωή τους για να επεκτείνουν ανατολικότερα το έδαφος της αυτοκρατορίας τους, οι Ρώσοι που πέθαναν για ν' απλωθεί πιο μακριά, προς τη δύση,
η δύναμη της χώρας τους, ναι, αυτοί πέθαναν για μια ανοησία,
και ο θάνατός τους είναι απογυμνωμένος από νόημα και από κάθε γενικευμένη αξία. Αντίθετα, ο θάνατος του γιου του Στάλιν υπήρξε ο μόνος μεταφυσικός θάνατος
μέσα στην οικουμενική βλακεία του πολέμου."

Νηρηιδα είπε...

Πολυ ομορφο παιχνιδι αλη8εια!Ετυχε να πιασω(ηταν πιο κοντα μου)Την Νεα Σεληνη της Stephanie Meyer
***...Ημουν τοσο απεγνωσμενη. προσπαθωντας να τραβηξω στα ακρα την αληθεια, τοσο μακρια που διαστρεβλωθηκε και ειχε παρει σχημα ψεματος.(σελ.275)***
Και για να πω την αληθεια δεν περιμενα να επεφτα σε κατι τοσο ωραιο, ετσι στην τυχη.Εξεπλαγειν:-)

Μάτα είπε...

Φιλενάδα εγώ έκλεψα λίγο γιατί αν έπαιρνα ένα βιβλίο στην τύχη θα έπρεπε να μάθεις γερμανικά για να διαβάσεις το απόσπασμα.Ετσι ξέθαψα ένα από τα λίγα ελληνικά βιβλία που πήρα μαζί μου φεύγοντας.

Ανατόλ Φρανς "Οι θεοί διψούν" :

"Πεθαίνω δίκαια σκέφτηκε.Είναι δίκαιο να δεχόμαστε μεις τις βρισιές που στρέφονται ενάντια στην Δημοκρατία και που απ΄αυτές θάπρεπε να την προστάτεψουμε. Φανήκαμε αδύναμοι,γίναμε ένοχοι επιείκιας.Προδόσαμε την Δημοκρατία.Το αξίζουμε ότι παθαίνουμε.Κι ο Ροβεσπιέρος ο ίδιος,ο αγνός,αμάρτησε από καλοσύνη,από πραότητα,τα σφάλματά του εξαγοράστηκαν με το μαρτύριο. Ακολουθώντας το παράδειγμά του, πρόδωσα κι εγώ την Δημοκρατία,αυτή αφανίστηκε,χάθηκε:είναι δίκαιο να πεθάνω μαζί της.Λυπήθηκα να χύσω αίμα:ας χυθεί το δικό μου!Ας χαθώ!Το αξίζω..."

Παραμένω κλασσική και παλιομοδίτικη χεχε!
Φιλάκια

dreamer-angel είπε...

Πανούλη μου να σαι καλά σ ευχαριστώ πολύ!!!Με προβλημάτισες και μ αρέσει!

Νηρηίδα μου είδες καμιά φορά!!!
Ισως τα απλά να είναι και τα ωραία τελικά!Τα φιλιά μου και σ ευχαριστώ!

Βρε Μάτα, δεν είπα να πιάσεις ένα βιβλίο στην τύχη, οπότε δεν έκλεψες!!!Φιλιά πολλά και σ εσένα καλή μου!

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Ήρθα και 'γω. Να παίξω ;;;

Άνοιξα τυχαία τη πρώτη σελίδα από το «ΒΙΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ ΖΟΡΜΑ» του Νίκου Καζαντζάκη. Δεν ξέρω αν είναι σημαδιακό για σένα Angel που στη πρώτη φράση αναφέρει ότι κατέβηκε στο λιμάνι … για να πάει Κρήτη … Σου εύχομαι λοιπόν να κατέβεις και ‘συ στο λιμάνι με τον ίδιο σκοπό …. Το συντομότερο… και να αλλάξει η ζωή σου …. Όπως αλλάζει η ζωή του αφηγητή …

«ΤΟΝ ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΙΣΑ ΣΤΟ ΠΕΙΡΑΙΑ. ΕΙΧΑ ΚΑΤΕΒΕΙ στο λιμάνι να πάρω το βαπόρι για την Κρήτη. Κόντευε να ξημερώσει. Έβρεχε. Φύσαγε δυνατή σοροκάδα κι έφταναν οι πιτσιλιές τις θάλασσας στο μικρό καφενεδάκι. Κλειστές οι τζαμόπορτες, μύριζε ο αγέρας ανθρώπινη βόχα και φασκόμηλο. Έκανε όξω κρύο και τα τζάμια είχαν παχνιστεί από τις ανάσες. Πέντε έξι θαλασσινοί ξενυχτισμένοι, με τις καφετιές από γιδότριχα φανέλες, έπιναν καφέδες και φασκόμηλα και κοίταζαν από τα θαμπωμένα τζάμια τη Θάλασσα….»

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Όποιος βιάζεται γράφει μαλακίες ..

Ζορμπά όχι Ζορμά

dreamer-angel είπε...

Βρε καλώς τον Θανασάκη κι ας βιάζεταιιι!!!Ευχαριστώ καλέ μου για τη συμμετοχή.
Θα σου πω και μια ιστοριούλα και θα κλείσω.Το ωραιότερο δώρο που μου έκανε ο άντρας μου πριν από χρόνια, ήταν μια πρωταπριλιά ένα αεροπορικό εισητήριο για Κρήτη για μία ημέρα!!!Πέταξα στις 9 το πρωι για Ηράκλειο αν και είμαι από Χανιά!Πολύ πριν φτάσω στο Ηράκλειο είδα από το αεροπλάνο τον χιονισμένο Ψηλορείτη και δεν μπορώ να σας περιγράψω τη χαρά που έκανα!!!Με το που έφτασα πήγα στο λιμάνι για καφεδάκι και βουρ για τον τάφο του Καζαντζάκη!!!Αλλο κλάμα εκεί!Ηταν το πρώτο πράγμα που ήθελα να κάνω πηγαίνοντας στην Κρήτη.Το δεύτερο ήταν η επίσκεψη στο σπίτι του Ξυλούρη στ Ανώγεια!!!
Αυτά τα δύο πράγματα μου σημάδεψαν τη ζωή και είπα ότι εγώ κάμια μέρα θα έρθω και μείνω εδώ, γιατί εδώ είναι ο τόπος μου!!!Στις 8 της ίδιας μέρας πέταξα για Ελ.Βενιζέλος.Δεν ντρέπομαι να σας πω ότι με το ζόρι μπήκα στο αεροπλάνο για να γυρίσω πίσω!
Ηταν το ωραιότερο δώρο πραγματικά!!!Αφήστε που από τότε έχω να λέω στο άλλο μου μισό ότι εκείνο το εισητήριο τον έκαψε!!!Δεν ήξερε τι τον περίμενε μετά!!!Εύχομαι να μην το μετανοιώσουμε ποτέ!
Τα φιλιά μου καλέ μου Μεταλλαγμένε!Να ξερες τι μου θύμησες!

Λευκή είπε...

Αφού με μάλωσε καλά καλά η Angel που άργησα να συμμετέχω, αποφάσισα να πιάσω το πιο κοντινό βιβλίο στην βιβλιοθήκη( να μην τεντώνομαι κιόλας) που είναι φυσικά το "Αμάντα το κορίτσι της Γης" του Τομ Ρόμπινς (ή πιο καλά, Another roadside attraction, Tom Robbins).
σελ.58
...στα φτερά του" γκρίνιαξε η Νουκλίαρ Φίλις, κοιτάζοντας αηδιασμένη τον αετό του κράνους της.
"Πάντως, μωρό μου, αυτός ο νόμος για το κράνος μπορεί να μην είναι και τόσο άσχημος" είπε ο Πουρσέλ. "Ξέρω έναν τύπο κάτω στο Λος Άντζελες που μια μέρα, που λες, τον σταμάτησαν οι μπάτσοι επειδή φορούσε το κράνος του δεμένο στο γόνατο. Αυτός τους είπε "ο νόμος λέει πως πρέπει να φοράς κράνος, δεν λέει όμως πού πρέπει να το φοράς". Οι μπάτσοι τελικά του την έριξαν την κλήση και τον έβαλαν να φορέσει το κράνος στο κεφάλι του. Και τι γίνεται νομίζεις? Πέντε μίλια πιο κάτω τουμπάρει με τη μηχανή και σπάει το γόνατό του".

Αυτάάά! Τα συμπεράσματα δικά σας!! :p

dreamer-angel είπε...

Μήπως είχε καμιά συγγένεια με τον Μητσοτάκη;;;Τι συμπέρασμα να βγάλω απ αυτό τώρα ε;;;;
Καληνύχτα δεσποινίς και σ'ευχαριστώ!!!Φιλιά πολλά

Blackangel είπε...

"Αυτή η κατάσταση κρίσης μ' ευχαριστούσε. Μ'αρέσει να σπρώχνω τους ανθρώπους στα άκρα, να τους φέρνω σε απόγνωση, να τους κεντρίζω τα νεύρα μέχρι να ξεσπάσουν και να με κάψουν. Αισθάνομαι και εγώ τον ίδιο ίλιγγο όπως και στις φλόγες του ερωτισμού."

σελ. 110 από το βιβλίο του Πασκάλ Μπρυκνέρ "Τα Μαύρα Φεγγάρια του έρωτα".

:-)))

Ευρύνοος είπε...

Καλημέρα σας..

dreamer φίλη μου μπορώ να ξαναπαίξω?

με έβαλες στην πρίζα, μιά κι έχω διάφορα στο μυαλό απο κείνα που διάβασα και μου άρεσαν..

χαιρετώ σε..

dreamer-angel είπε...

Αγγελέ μου πριν διαβάσω για ποιό βιβλίο μου γράφεις νόμιζα ότι μου κάνεις πλάκα!!!Είναι σαν να μιλάς για μένα χα χα χα
Τα φιλιά μου και σ ευχαριστώ!Θα το πάρω να το διαβάσω σίγουρα, μου κανε κλικ!!!
Ευρύνοε φίλε μου φυσικά και μπορείς,
απορώ γιατί με ρωτάς!!!Τα φιλιά μου

Ευρύνοος είπε...

"Επειτα ολόκληρο το σώμα κάθε ανθρώπου ήταν στρογγυλό, έχοντας ολόγυρα την ράχη και τα πλευρά. Χέρια είχε τέσσερα και πόδια ίσα με τα χέρια, και πρόσωπαδύο πάνωαπο κυκλικό αυχένα, ολόιδια μεταξύ τους.
κεφάλι ένα πάνω απο τα δύο πρόσωπα που βρίσκονταν το ένα απέναντι στο άλλο, και τα αυτιά τέσσερα και διπλά γεννητικά όργανα, και όλα τα άλλα όπως θα μπορούσε κανείς απο αυτά να εικάσει"..

επιστημονική φαντασία?

απο το Συμπόσιον του Πλάτωνος, λόγια του Αριστοφάνη..

χαιρετώ σας..

dreamer-angel είπε...

Καλέ μου Ευρύνοε αυτό μου θυμίζει πίνακα του Da Vinci!!!
Τα φιλιά μου!!!

Paraouros είπε...

"Το ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΌ ΤΗΣ ΓΑΛΆΖΙΑΣ ΣΦΑΙΡΑΣ

Κάθισε άνετα και χαλάρωσε. Προσπάθησε να μη σκέφτεσαι τίποτα
Νιώσε πόσο όμορφα είναι ν' αγαπάς τη ζωή. Άσε ελεύθερη την
καρδιά σου, φίλε, πάνω και πέρα από τη μικρότητα των προβλημάτων.
Πιάσε ένα τραγούδι παιδικό σιγανά, χαμηλόφωνα Φαντάσου
την καρδιά σου να μεγαλώνει, να γεμίζει την κάμαρα, το σπίτι μ' ένα
γαλάζιο φως, έντονο, λαμπερό.
Όταν φτάσεις σ' αυτό το σημείο, νιώσε τη φιλική παρουσία των
αγίων που πίστευες όταν ήσουν παιδί Βεβαιώσου πως είναι εκεί πως
συρρέουν απ' όλες τις μεριές χαμογελαστοί και σου φέρνουν την πίστη
και την εμπιστοσύνη στη ζωή. Φαντάσου τους να πλησιάζουν, ν'
ακουμπούν τα χέρια στο κεφάλι σου, να επιθυμούν για σένα την αγάπη,
την ειρήνη και την κοινωνία με τον κόσμο. Την κοινωνία των
αγίων.
Όταν γίνει έντονη αυτή η αίσθηση, νιώσε πώς αυτό το γαλάζιο
φως είναι ένα παλιρροϊκό κύμα που μπαίνει και βγαίνει μέσα
σου, σαν ένα λαμπερό ποτάμι. Αυτό το φως απλώνεται στο σπίτι
σου, στη γειτονιά σου, στην πόλη σου, στη χώρα σου, σε όλο τον
κόσμο σε μια απέραντη Γαλάζια Σφαίρα. Αποτελεί την εκδήλωση
της ανώτερης Αγάπης, που είναι πέρα από τις μάχες του καθημερινού,
αλλά που σ' ενδυναμώνει και σου δίνει σφρίγος, ενέργεια,
ειρήνη.
Διατήρησε όσο πιο πολύ γίνεται αυτό το φως που ακτινοβολείς
στον κόσμο. Η καρδιά σου είναι ανοιχτή, σκορπίζει αγάπη. Αυτή
η φάση της άσκησης πρέπει να διαρκέσει πέντε λεπτά το λιγότερο.
Σιγά σιγά βγαίνεις από την έκσταση κι επιστρέφεις στην πραγματικότητα. Οι άγιοι θα μείνουν μαζί σου. Το γαλάζιο φως θα είναι
πάντα παρόν."


Από "Το ημερολόγιο ενος μάγου" (σελ.178) του Paulo Coelho..

dreamer-angel είπε...

Παράουρε μ εντυπωσιάζεις!!!
Εκατσες ΕΣΥ και έγραψες όλο αυτό!!!Χα χα χα σ ευχαριστώ πολύ να σαι καλά!!!
(Αν κι εμένα μου ανάβουν κόκκινα λαμπάκια τελευταία)
Τα φιλιά μου σ εσένα και στα παιδιά!!!

AETOS είπε...

Είναι δύσκολο να ζεις με τους ανθρώπους. Μονάχα η καλοσύνη μπορεί να τους μονιάσει. Δοκιμάστε να βλέπετε το χειρότερο εχθρό και τον καλύτερο φίλο σας με την ίδια λαχτάρα. Συμμεριστείτε τις αμφιβολίες και τις δοκιμασίες των ανθρώπων, για να ελαφρύνετε το φορτίο τους. Μη νομίσετε πως χρειάζεται πολύς κόπος, για να ξυπνήσετε τις ψυχές των ανθρώπων. Έχει κάτι θεϊκό η ψυχή κι αποζητά τη λύτρωσή της. Βοηθήστε τις ψυχές κι αυτές θα σας ανταποκριθούν.
(Λόγια του Σωκράτη, λίγο πριν πιει το κώνειο).
Χρήστου Ζαλόκωστα : ΣΩΚΡΑΤΗΣ

Σε χαιρετώ καλή μου e-φίλη

dreamer-angel είπε...

Αετέ μου να σαι καλά!!!Πάντα επίκαιρος ο Σωκράτης!!!Τα φιλιά μου και σ ευχαριστώ για τη συμμετοχή καλέ μου!