8.2.09

Πάμε σου λέω....



....και συνεχίζω με Τζουγανάκη
1)Γιατί είδα πως σας αρέσει!!!
2)Γιατί αρέσει και σ εμένα!!!(εντελώς δημοκρητικά)
3)Για μία ψυχή που μπορεί να σκάσει μύτη κι από δω!!!
PARAOURE για σένα!!!

Παρακαλώ βάλτε τις ζώνες σας γιατί θα χουμε αναταράξεις!!!
Δυναμώστε το λέωωωωωω
Σύντεκνε γροικάς;;;;

Ο δυνατός κι ο αετός
θέλει να είναι μόνος
Δεν θέλει να τον βλέπουνε
όταν τον δέρνει ο πόνος

Χαιρετώ σας πάω να χορέψω!!!
Οφουυυυυυ
____________________
PARAOURΟS:'Ενας πολύ καλός μου φίλος από τα Χανιά που μόλλις έφτιαξε το blog του!!!
Δυστυχώς λόγω εργασίας θα μπαίνει μόνο τα Σ/Κ

21 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

KATI ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΒΑΖΕΙΣ ΟΛΟ ΚΡΗΤΙΚΑ.ΕΧΕΙΣ ΦΥΓΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΓΙΑ ΕΚΕΙ.

nek είπε...

inta kameis mwre syntekne?kouzoulathikes teleiws???wfouuuuu.... :)

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Γειά σου λεβεντογένα Κρήτη,με τα ωραία σου.
Πέσταρε Μιχαλάκη...
Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την επιλογή σου dreamer,αν και δεν είμαι Κρητικοπούλα..

Ευρύνοος είπε...

πάω να βάλω το πάλι πάλι να το ακούσω..

αστέρι ο Μιχάλης..
αλλά έχω κι εγώ τα κολλήματά μου..

επειδή εγώ ζω σε άλλη εποχή, θα δείς τι τραγούδι θα παίζει στο μουσικό κουτί τώρα..

ωχ ωχ..

dreamer-angel είπε...

Σκρουτζάκο μου και να θέλω να κάνω αλλιώς δεν μ αφήνουν οι κακές συγκυρίες καλόμ!!!Αφού αποφάσισε ο παράουρος φίλος μου να φτιάξει blog να μην τον καλωσορίσω;;;Χα χα χα

Νεκ μου ναι, εκουζουλαθήκαμε ούλοι μαζί και μας αρέσει!!!Οφουυυυ

Νάντιά μου σ ευχαριστώ πολύ!!!Εχω να σας βάλω ν ακούσετε απίστευτα κομμάτια από την Κρήτη, όρεξη να χετε μονάχα!!!

Ευρύνοε ακόμα Ξυλούρη ακούω λέμεεεεε

Χα χα χα τα φιλιά μου σε όλους και σας ευχαριστώ πολύ!!!!

Λευκή είπε...

Ωραίος ο Τζουγανάκης, κι εμένα μ'άρεσε! Άντε βάλτε κι άλλα τέτοια ωραία να σας τα κλέβω να τα παίζω στο ραδιόφωνο! :p

dreamer-angel είπε...

Λευκούλαμ θες να σου στείλω ολόκληρο κατεβατό από επιλογές καλή μου;;;;;
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα γλυκιά μου!

Basilis4 είπε...

Ευτυχως που υπαρχουν παιδια,οπως ο Μιχαλης,να ασχολουνται με την Κρητικη και παραδοσιακη μας μουσικη!
Καλη μας εβδομαδα!

dreamer-angel είπε...

Ευτυχώς Βασίλη μου δε λες τίποτα!!!
Δεν είναι πολλοί αλλά κι αυτοί οι λίγοι είναι πολύ καλοί!
Φιλιά πολλά

Paraouros είπε...

Λοιπον καλλιτεχνη,
εγραψε ο τζουγανος..
Θα τα πουμε απο΄βδομαδα με το καλο..

KitsosMitsos είπε...

Μια καλλή μου φίλη έχει κόλλημα με τον συγκεκριμένο. Πιστεύω ότι σύντομα θα με πάει να τον ακούσουμε από κοντά...

dreamer-angel είπε...

Kαλώς τον!!!Ολόκληρη αφιέρωση σου κανα βρεεεεεεε πες ένα ευχαριστώ λέμε!!!Δεν έχει σημασία που την είδες απ το σπίτι μου!!!Χα χα χα
Δες και το tattoo τελειωμένο και πες μου...
Φιλιά πολλάαααα

...και όχι δε ζηλεύω που φεύγεις για Χανιά είπα!!!Γκρρρρρ

dreamer-angel είπε...

Κίτσο έχω πάει άπειρες φορές!!!Δεν βαριέμαι να τον ακούω ποτέ!!!Πήγαινε και περιμένω εντυπώσεις!!!Φιλιά πολλά

Ξημεράκης Φάνης είπε...

Βλέπω μεγάλο κόλλημα
πριν φύγεις για την Κρήτη
Θα σε ανακηρύξουμε
πρέσβειρα Ψηλορείτη.

dreamer-angel είπε...

Φάνη μου οι σύντεκνοι μου χουν τάξει το χρυσό κλειδί της πόλης!!!
Και Πρέσβυρα ε;;;;;Αρχίζει και μ αρέσει!Χα χα χα τα φιλιά μου και καλή εβδομάδα σύντεκνεεεε

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Το μπουκάλι με τη τσικουδιά …. Και ξαναπάμε απ’ την αρχή !!!!

dreamer-angel είπε...

Aστα Θανάση μου άστα!!!
...και ξανα μανα πάλι από την αρχή!!!
Φιλιά πολλάαααααααα

ΣΤΕΛΙΟΣ είπε...

Στην υγειά σου!!!

dreamer-angel είπε...

Στην υγειά μας βρε σύντεκνε!
Κάποτε θα τσουγκρίσουμε και στο νησί!!!

Ευρύνοος είπε...

αχ τι έπαθα με το μουσικό κουτί..

ανέβασα τραγούδι και έπαιζε σαν χαλασμένο γραμμόφωνο..

ευτυχώς απο οτι κατάλαβα δεν το άκουσε κανείς άλλος.. χεχε

που θα μου πάει.. δεν θα το βρώ το κομμάτι? θα το βρώ να το ανεβάσω..

dreamer-angel είπε...

Αντε καλέ μου και μ έχει φάει η αγωνία!!!