4.2.09

Ο κάφρος

Με αφορμή τα σχόλιά σας στην προηγούμενη ανάρτηση, είπα
σήμερα να σας γράψω για"το χρονικό ενός κάφρου"!!! 'Οχι
δεν υπερβάλω, ο τύπος που μου τηλεφώνησε για την αγγελία
του μαγαζιού σήμερα ήταν κάφρος ή αλλιώς γρόθος για να
μπαίνω και στο κλίμα σιγά σιγά!!!
Λοιπόν ενώ δουλεύω χτυπάει το τηλέφωνο και απαντάει ο σύζυγος
Με φωνάζει μέσα, μου δίνει το ακουστικό και μου λέει:
-Μίλα εσύ, δεν μ' αρέσει ο τόνος της φωνής του!
Ο.κ απαντάω φέρτον εδώ!!!
-Παρακαλώ;
-Ναι καλημέρα σας,για την αγγελία σας τηλεφωνώ!
-Μάλιστα
-Πού είσαστε ακριβώς;
-Π.Φάληρο (του λέω και τη διεύθυνση)
-Ααα μάλιστα,μένω 3 δρόμους πάνω από σας!
-Ωραία, τότε γνωρίζετε και για ποιο μαγαζί σας λέω.
-Ναι φυσικά.
-Τί τζίρο κάνετε;
-..χ.. euro
-Και η τιμή που λέτε είναι συζητήσιμη;
-'Οχι
-Πολύ απόλυτη σας βρίσκω!
-Φυσικά!Αφού ξέρετε το μαγαζί,την περιοχή και τον τζίρο μου
δεν θα πρεπε να το ρωτάτε αυτό!Αν π.χ ήθελα παζάρια θα σας
έβαζα στην αγγελία 20.000 παραπάνω για να κατεβάσω την τιμή!
Δεν μ αρέσουν αυτά και είμαι ξεκάθαρη,τόσα γράφω- τόσα ζητάω!
-Ναι αλλά σε ένα χρόνο με την κρίση που υπάρχει θα ζητάτε τα μισά!
-Σε ένα χρόνο δεν ξέρω αν θα ζω,πλάκα μου κάνεις;
-Χτύπα ξύλο τι είναι αυτά που λές;
-Τί λέω;;;Θα σκοτώσω το μαγαζί επειδή θα υπάρχει κρίση σ' ένα χρόνο;
Εγώ τώρα το πουλάω!
-Και δεν σας ενδιαφέρει που θα χάσει την αξία του μετά;
-Που θα πέσει στα μισά, όπως μου λέτε;
-Ναι
-Εεεε περιμένετέ με μέχρι του χρόνου να το πάρετε τσάμπα!Άλλωστε
έχω βρει δύο ενδιαφερόμενους που μου δίνουν όσα ζητάω και το συζητάμε...
-Μετρητά;;;
-'Οχι, με δάνειο!
-Εεεε γι αυτό σας λέω, εγώ τα χω μετρητά!
-Ναι αλλά εσύ δεν δίνεις αυτά που θέλω!
-Κι αν δεν δώσει η τράπεζα δάνειο;
-Και τί με νοιάζει εμένα, εκείνος δεν θα πάρει το μαγαζί!
-Αν δεν έχει τα λεφτά;
-Δεν είναι δικό μου το πρόβλημα κύριε
-Καλά θα περάσω από κει να τα πούμε!
-Περάστε και ζητήστε εμένα!!!Γειά σας τώρα!
ΟΧΙ πεστε μου εσείς τώρα πόση υπομονή μπορεί να έχει ένας άνθρωπος για να μην αρχίσει τα καντίλια!!!Πόση εεεε;;;;;Ευτυχώς που είχα όρεξη και γέλαγα αλλιώς θα τον είχα αρχίσει στα μπινελίκια!!!Πάντως είχε πλάκα!!!
Πόσο γρόθος μπορεί να είσαι ρε μεγάλε;;;
Να τα λέμε και να γελάμε δεν θέλατε;;;Ελάτε να σας σπάσω τα νεύρα τώρα,χε χε χε
Τα φιλιά μου σε όλους
(Λευκούλα σε κάλυψα;;;;Εσένα gote engel;;;;)

15 σχόλια:

ΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΙΝΑΣ είπε...

Έπρεπε να του πεις "του χρόνου, ρε μαμάκα, το δικό μου το μαγαζί πιθανόν να κάνει τον μισό τζίρο, αλλά το πιο σίγουρο είναι πως τα δικά σου τα λεφτουδάκια δεν θα αγοράζουν ούτε την βιτρίνα του!"

Πού έμπλεξες ρε dreamerάκι angelάκι;

Τα φιλιά μου και υπομονή.

Λευκή είπε...

xaxaxaxa
καλή φάση!!!
όλα είναι σχετικά αγόρι μου, πες του. Του χρόνου μπορεί να μην ζεις. :p
Αλλά η άποψη μου είναι πως, απ'ό,τι καταλαβαίνω το μαγαζάκι σου το πονάς... όσα και να σου δώσει ο γύφτουλας αυτός, και μετρητά και αμέτρητα, μην του το δώσεις. Στράφι θα πάει. Κάποτε...θα περάσεις απ'έξω και θα θες να μπεις μέσα. Αυτός θα το'χει ρημαγμένο.

dreamer-angel είπε...

Αμα σας λέω εγώ οτι ζω ένα δράμα ξέρω τι λέω!!!Κι αυτός ο τύπος ήταν απίστευτος αλλά όχι ο μοναδικός!Υπάρχουν πολλά ναυάγια γμτ
Πάνο μου άστα να δω πως θα ξεμπλέξω είναι το θέμα τώρα!!!Μακάρι να το δώσω σε κάποιον που θα ενδιαφέρεται πραγματικά να δουλέψει και τι στον κόσμο!Δύσκολοι καιροί!!!
Λευκούλαμ δεν έχω σκοπό να του το δώσω ο άνθρωπος θα ναυαγήσει και θα λέει ότι τον έριξα κι από πάνω!!!
Ελπίζω να ξεμπερδέψω σύντομα και να μου φύγει αυτό το άγχος!!!
Φιλιά και στους δυό σας

Μάτα είπε...

Χαχαχα!Μαθαίνουμε και Κρητικά νάσαι καλά!Αλλά και πολύ γρόθος ο γρόθος μιλάμε!Βάλτον κάτω άμα έρθει και χτύπα του ένα τατού στο ξεροκέφαλό του για να μάθει!
Φιλιά

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Τι να πω για το γρόθο ;; Τα πες όλα εσύ και συμπλήρωσαν και ο Πάνος και η Λευκή. Εγώ θα πω κάτι άλλο. Έχεις βάλει μουσική υπόκρουση το «A time for us» ή ΡΟΜΕΟ ΚΑΙ ΙΟΥΛΙΕΤΑ γραμμένο από Henry Mancini και είναι απ’ τις πολύ όμορφες μουσικές που λατρεύω … ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥ ΔΕ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΓΡΟΘΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΛΕΓΕ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ… αλλά σ’ ευχαριστώ που την έβαλες τη μουσική .. όπως και να’ χει .. γιατί ξέχασα το γρόθο και απλά ακούω τη μουσική τώρα και χαλαρώνω…. Κλείνοντας τα ήθελα να ευχαριστήσω το γρόθο που έγινε η αφορμή να ακούσω αυτή την υπέροχη μουσική. Θα ήθελα να ευχαριστήσω και τη μάνα μου που με γέννησε και είμαι εδώ σήμερα εξ αιτίας της και ακούω αυτή την όμορφη μουσική .. ευχαριστώ και το blogspot… σας ευχαριστώ όλους. Καληνύχτα. Πω πω .. έχω γίνει ο "πρήξας" σήμερα !!

Λευκή είπε...

xmmmm τονε χάνουμε?
ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΕ άσε κάτω τα ουίσκια!

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Μήπως παίζει και καμιά Βιτάλη ;;;

pandora είπε...

Μην απογοητεύεσαι. Στην ανάγκη θα το αγοράσουμε συνεταιρικά εμείς οι bloggers για να αποδεσμευθείς και να πας εκεί που θέλεις.

Καλημέρες

dreamer-angel είπε...

Χα χα χα.Μάτα μου να του γράψω στο κούτελο είμαι γρόθος;;;;Πολλοί θα το δουν λίγοι θα το καταλάβουν!!!Χα χα χα

Μεταλλαγμένε μου φέρνεις κάτι σε Αλιφέρη σήμερα ή ιδέα μου είναι;;;Το συγκεκριμένο κομμάτι βάλε you tube και άκουσέ το μόνο με βιολί!!!Είναι απίστευτο!!!Θα σας κάνω τέτοιες αλλαγές όποτε βαριέμαι!Προσεχώς θα σας βάλω και αγαπημένα κρητικά!!!

Πανδώρα μου να σαι καλά κι εσύ!!!
Θα βάλω τραγουδάκι πωλείται όπως είναι επιπλωμένο!!!Χα χα χα

Τα φιλιά μου σε όλους,είστε υπέροχοι!!!Σας αγαπώ όλους χε χε χε

Ξημεράκης Φάνης είπε...

Μέσα σ αυτή την ταραχή
θα ζήσεις και θα πάθεις
ίσως να είναι αφορμή
και κρητικά να μάθεις

Σύντομα λύση θα βρεθεί
σε κάθε πρόβλημα σου
το βλέπω φίλοι εκλεκτοί
πως βρίσκονται κοντά σου.

Φαίνεται είσαι δυνατή
και να παλεύεις ξέρεις
αυτό που θέλεις σίγουρα
μπορείς να καταφέρεις.

dreamer-angel είπε...

Γεια σου βρε σύντεκνε!!!
Αυτό θα πει λεβεντογέννα Κρήτη!!!
Σ ευχαριστώ πολύ για τις μαντινάδες σου..
Να δω πότε θα ρθει εκείνη η μέρα που θα πω κι εγώ φύσα αεράκι φύσαμε!!!
Τα φιλιά μου

Basilis4 είπε...

Η θα κανεις το "κοροιδο",η θα τα παρεις στο κρανιο και θα τον αρχισεις στα Γαλλικα..
Ενα απο τα δυο.-)

dreamer-angel είπε...

Προς το παρόν πουλάω τρέλα!!!
Ασε γιατί άμα τα πάρω θα τους πάρει και θα τους σηκώσει Βασίλη μου!
Φιλιά πολλά και καλό σου απόγευμα!

Ανώνυμος είπε...

-PARAOUROS-

Γεια σου κοπελια..
Ηντα τραβας κι εσυ απο τα τηλεφωνα με
τον καθε γροθο που νομιζει οτι
με το φρεσκο χρημα μπορει να παρει τα παντα..
Τι θα γενει μ'ετουτους..;;
Μαλλον τι θα γινει μ'εσενα;;
Εχεις ακομα αντοχες ή θα σπασεις κανεναν στο ξυλο τελικα;;
Την καληνυχτα μου..

Ανώνυμος είπε...

Ηντα να σου πω βρε σύντεκνε!!!
Πάρε καφέ το πρωί κι έλα απ το μαγαζί να τα πούμε!!!Φιλιά Παράουρε
Θα περιμένω εεεε
dreamer angel