3.2.09

Οφουυυ

Πριν κάτι μέρες έβαλα αγγελία για το μαγαζί και για τα έπιπλα του σπιτιού μου!!!
Δεν περίμενα να 'ναι τόσο δύκολο και ψυχοφθόρο το κάθε τηλεφώνημα και η κάθε επίσκεψη των ενδιαφερόμενων!!!Ερωτήσεις και ξανά ερωτήσεις!!!Διαπραγματεύσεις και ξανά διαπραγματεύσεις και φτου κι απ την αρχή!!!Το άλλο μου μισό, η κολόνα του σπιτιού μου, απέχει απ αυτά γιατί δεν τα αντέχει.Συνήθως όταν είναι κάποιος να έρθει εξαφανίζεται!!!Στεναχωριέμαι, τσατίζομαι, βρίζω και ούτω κάθε εξής...
Μου λένε να κάνω υπομονή!Δεν γίνονται από τη μια μέρα στην άλλη αυτά! Εύκολο το 'χεις;;;Εγώ με την υπομονή έχω τσακωθεί εδώ και χρόνια!Δεν θέλω να αναφερθώ στις ηλίθιες ερωτήσεις και στα παζάρια που μου κάνουν και μου 'ρχεται να τους πετάξω έξω!!!Αυτή είναι μια άλλη πονεμένη ιστορία!Πόσο αργά περνάει ο καιρός γμτ.
Οφουυυυυ
Μ' έχει πάρει από κάτω το όλο θέμα.
Στην αρχή πίστευα πως θα ήταν θαύμα να καταφέρω να φύγω απ' την Αθήνα!!!
Πόσο μάλλον να πείσω και τους υπόλοιπους! Μου πήρε 3 χρόνια αλλά τελικά τα κατάφερα!'Ολα από μια ιδέα ξεκινάνε! Τώρα πάλι είναι μια μεγάλη δοκιμασία να τα δώσω όλα μέχρι την άνοιξη!
Αλλά θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία! 'Ετσι δεν είναι;
Μετά θα ναι δύσκολο το ταξίδι, δύσκολη η εγκατάσταση και η προσαρμογή στα νέα δεδομένα κλπ κλπ.Σας έχω ζαλίσει το ξέρω!!!Εεεε δείξτε κι εσείς λίγη κατανόηση ντεεε
Οφουυυυυ
Τα πα και σήμερα!!!Γλύτωσα και την ταρίφα του ψυχολόγου χε χε χε

10 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΒΕΒΑΙΑ ΓΛΥΤΩΣΕΣ ΤΟΝ ΨΥΧΟΛΟΓΟ.ΕΣΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΖΗΤΑΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ.ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ .Η ΟΥΡΑ ΕΜΕΙΝΕ ΑΛΛΩΣΤΕ.

Λευκή είπε...

Κουράγιο dreamer!
Το ξέρω ακούγεται ηλίθιο τώρα, πάνω στα ζόρια, αλλά μια μέρα θα τα θυμάσαι και θα γελάς....θα μας κάνεις post με το τι σου λέγαν αυτοί και τα γελοία παζάρια τους ;)
Keep going ρε!

Blackangel είπε...

Κουράγιο και από μένα. Κάθε αρχή (ή τέλος?) και δύσκολη(ο). Το ήξερες ότι τα πράγματα δεν θα είναι εύκολα. Τουλάχιστον αυτό έχω καταλάβει τον λίγο καιρό που σε γνωρίζω. Όντως το blog αντικαθιστά τον ψυχολόγο (ιδίως αν έχεις κάποιον/ους να σου απαντήσουν χεχε).

Λευκή μου θύμισες τον Ισοβίτη του Αρκά με αυτό που έγραψες. Συνοδεύουν οι δεσμοφύλακες στην ηλεκτρική καρέκλα έναν ετοιμοθάνατο και ο τελευταίος απευθυνόμενους σε αυτούς λέει:

"Κάποτε θα τα θυμόμαστε και θα γελάμε".

:-)))

Ει plz γύρνα στο προηγούμενο status είναι πολύ σπαστικό το αναδυόμενο παράθυρο (προτιμώ την Αφροδίτη).

J. Luna [X-GoteEngeL] είπε...

Πωπω κουραστηκα μονο που το διαβασα.

Κοπελιααααααααααα ξυπναααααααα μεσα σου τη Μπίτς!!!

Οσο ειναι καιρός! Για τα επιπλα τουλαχιστον!!

Πες τους αυτα ειναι που βλεπετε, εξυπηρετουν την Ιδεα τους συμφωνα με τον Πλατωνα κι η τιμη ειναι αυτη. ΑΚΑΤΕΒΑΣΤΗ. Αν το θελετε... Πασο... Αν οχι...


;)

Μάτα είπε...

Τι μου θύμισες τώρα!Τα ίδια πέρασα όταν πούλησα το νοικοκυριό μου για να βγάλω το εισητήριο χωρίς επιστροφή. Ολα εκείνα που διάλεξα με αγάπη κι όνειρα για την καινούρια μου ζωή έπρεπε να τα παζαρέψω για να μην μου τα πάρουν για ένα κομμάτι ψωμί.
Κανένας από τους αγοραστές δεν μετράει την αισθηματική αξία ορισμένων πραγμάτων καλή μου, δυστυχώς. Αλλά η ελευθερία είναι ανεκτίμητο αγαθό και το τίμημά της είναι αναλογο.Κουράγιο και θα τα καταφέρεις.

ΥΓ.Η επόμενη ανάρτησή μου είναι για να σου φτιάξει λίγο την διάθεση!

Φιλιά

Ευρύνοος είπε...

καλημέρα..
μια απο τις αρετές είναι η ΥΠΟΜΟΝΗ..

και είναι απαραίτητη σε τέτοιες περι-πτώσεις..

χαιρετώ σε φίλη μου..

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Την άνοιξη του ’93, πουλούσα αυτοκίνητα … υπάρχοντα … τα πάντα … σε αναμονή του ταξιδιού …. Και είχα παρόμοιες ανησυχίες. Όλα θα πάνε καλά. Παρ’ τα πάνω σου όλα και μη μασάς αγγελάκι μου … Οι δικοί σου … συμφώνησαν μαζί σου από αγάπη … ίσως να μην έχουν την ίδια ανάγκη με σένα για τέτοιες αλλαγές .. και έτσι να αισθάνονται λιγότερο πρόθυμοι συμμετέχουν στη πώληση μαγαζιού και επίπλων γιατί αυτό συμβολίζει την οριστικότητα της απόφασης .. που μπορεί να τους φοβίζει πάρα πολύ. Εσύ το επέλεξες. Εσύ τους έπεισες … εσύ θα τραβήξεις το δρόμο και οι άλλοι θα ακολουθήσουν … και είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρεις …

pandora είπε...

Δες τα όλα αυτά σαν μικρές πρακτικές λεπτομέρεις και μην χάνεις τον ενθουσιασμό σου για τη νέα ζωή που σε περιμένει.
Καλό κουράγιο!

AETOS είπε...

Να ξέρεις πως έχεις κρατημένες, δικές σου, τόσες εικόνες που τα πράγματα που πουλάς δεν είνα μπροστά τους τίποτα. Θέλει δύναμη και πίστη σε ότι και αν κάνουμε στη ζωή μας και συ απ' ότι φαίνεται τα διαθέτεις. Μα κι αν λιποψυχήσουμε, αν αμφιβάλουμε έστω κάποτε, και τι μ'αυτό.. είναι στην καλή μας ανθρώπινη φύση με το συναισθηματικό μας κόσμο, να μπλέκεται μονίμως στις λογικές μας επιλογές.
Σου χαρίζω αυτό που διάβασα τελευταία , "τα καλύτερα δεν τα ζήσαμε ακόμη"

dreamer-angel είπε...

Σκρουτζάκο μου το πιο δύσκολο ήταν να πάρω την απόφαση!!!Ολα τα άλλα θα γίνουν.Δύσκολα μεν αλλά θα γίνουν!!!
Λευκούλα αυτό είναι σίγουρο!Ετοιμάζω προσεχώς ανάρτηση με ένα κουλό τηλεφώνημα από ενδιαφερόμενο!!!
Αγγελέ μου έτσι είναι,τα ήξερα αλλά άλλο να τα ζεις κι άλλο να τα φαντάζεσαι.Ζω ένα δράμα γμτ!!!Τώρα αυτό για την Αφροδίτη που κολλάει;;;Για βοήθα λίγο!!!
ENGEL ανάρτηση πιο μπιτς δεν γίνεται!(και δεν εννοώ την παραλία ε;;;)
Μάτα μου έτσι ακριβώς αισθάνομαι κι εγώ!!!Το κακό είναι ότι όλα τα έπιπλα είναι 3 χρονών δερμάτινα και προσεγμένα πολύ!!!Χέσε τη συναισθηματική αξία εδώ μιλάμε για λεφτά!!!Ασε το μαγαζί, άλλη πονεμένη ιστορία!!!Το σημαντικότερο απ όλα είναι ότι δεν τα πουλάω επειδή δεν πάνε καλα οι δουλειές ή κάτι άλλο αλλά γιατί απλά μου τη βάρεσε και θέλω να φύγω!!!Από αυτό το μαγαζί έβγαλα αυτοκίνητα και σπίτια και ζούμε δυό οικογένειες από εκεί δεν τα δίνω κάτω απ ότι αξίζουν με τίποτα (και μιλάω για λογικά πλαίσια)!!!
Ευρύνοε μου το ξέρω,λες να μην το ξέρω;;;Μου είναι πολύ δύσκολο όμως γμτ.Με το ζόρι κρατιέμαι!!!
Μεταλλαγμένος χαίρομαι που έστω και τόσο λίγο που τα λέμε μ έχεις καταλάβει.Θα τα καταφέρω ναι,όπως έχω καταφέρει πολλά ως τώρα μόνη μου, απλά περνάω κι εγώ κάποιες μέρες άσχημα και ξεσπάω.Συγνώμη αν σας κούρασα δεν είμαι έτσι δεν μοιρολατρώ και μ αρέσει πολύ να γελάμε όλοι παρέα.Θα συνέλθω!!!
Πανδώρα μου σ ευχαριστώ πολύ, σίγουρα τα καλύτερα έρχονται!
Αετέ μου έχεις δίκιο αλλά μη νομίζεις ότι είμαι και τόσο συναισθηματική!!!Εχω κάνει 5 μετακομίσεις ως τώρα και δεν κουβάλησα τίποτα απ τα παλιά μαζί μου γιατί δεν θέλω να γυρνάω στα παλιά!!!Τα πράγματά μου, μου θυμίζουν τα τελευταία 3 χρόνια που κατοικώ εδώ και είναι όλα από την Κρήτη!!!Αφού δεν μπορούσα να ζήσω εκεί την έφερα εδω μέσα!!!τώρα δεν τα χρειάζομαι γιατί επιτέλους θα ζήσω εκεί!!!Είμαι χαρούμενη γι αυτό!!!Θέλω μόνο τη χρηματική αξία τους!!!'Ισως είμαι ψυχρή ναι, αλλά δεν στεναχωριέμαι γι αυτά που μπορώ να ξαναφτιάξω!!!
Τα φιλιά μου σε όλη την παρέα!!!
Δεν σας γνωρίζω αλλά σας θεωρώ δικούς μου ανθρώπους όλους σας!!!
Καλό απόγευμα!!!