11.2.09

Οι γρόθοι 2-3-4

Σε λίγο θα το κάνω και σήριαλ!!!-Καλησπέρα σας.
-Καλησπέρα
-Για την αγγελία τηλεφωνώ
-Μάλιστα
-Γράφετε ότι πουλάτε όλα τα έπιπλα και τις ηλεκτρικές συσκευές
-Μάλιστα
-Πλυντήρια πιάτων και τέτοια;
-Δεν έχω πλυντήριο πιάτων κύριέ μου
-Και τι έχετε;
-Κουζίνα, ψυγείο, σαλόνι, κρεβατοκάμαρα,τραπεζαρία κλπ
-Καλά γιατί τα δίνετε αυτά έχετε κι άλλα;
-Οχι κύριέ μου,γιατί φεύγω!
-Α μάλιστα, καλώς θα σας ξαναπάρω!!!
Τα νεύρα μουυυυυυυυυυυυυυυυυυυ
και να ταν μόνο αυτός!!!
-Καλησπέρα σας
-Καλησπέρα
-Για ένα μαγαζί που πουλάτε τηλεφωνώ
-Μάλιστα
μπλα μπλα μπλα με τα πολλά ήρθε και το είδε ο άνθρωπος
και συνεχίζει
-Η τιμή είναι υπό διαπραγμάτευση;
-Οχι
-Ναι αλλά βρήκα το ίδιο μαγαζί στη λεωφόρο Αλεξάνδρας με λιγότερα χρήματα.
-Εεε και γιατί δεν το πήρες;
Γιατί το νούμερο 4;;;
Χτυπάει το τηλέφωνο που λέτε τα συζητάμε όλα (για τα έπιπλα) μην τα
ξαναγράφω και προς το τέλος ακούω την παρακάτω ερώτηση
-Συγνώμη, με όλο το θάρρος και χωρίς να θέλω να σας προσβάλω,
αλλά είναι καθαρά;;;
-Σιγή από μένα μέχρι να συνειδητοποιήσω αυτό που άκουσα.
-Μη με παρεξηγήσετε αλλά έχουν δει πολλά τα μάτια μου.
-Οκ να σας πω.Αν εξαιρέσετε ένα σκύλο, ένα κουνέλι, μερικά καναρίνια
και έναν πίθηκο που έχω μέσα στο σπίτι, ναι είναι καθαρά!!!
Περιττό να σας πω ότι μου το έκλεισε έτσι;;;
Δεν αντέχω άλλο σας λέω θα σκοτώσω κανέναν!!!Μήπως υπάρχει περίπτωση έστω κι έτσι να με πάνε στις φυλακές της Αγιάς;;;

21 σχόλια:

nek είπε...

xaxaxa!o deyteros typos einai o klassikos pou gia na riksei tin timi exei PANTA vrei kai ena allo, IDIO me ayto pou poulas esy...!!xaxa!poly kala t eipes... ;) meta ti s apantise??

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Πωλείται όπως είν'επιπλωμένοοο
με δάκρυα και πόνο καμωμένο
Πωλείται και το δίνω όσο-όσοοοο
απ'την άπονη καρδιά του να γλυτώωωσωω.
Και γω πουλάω το σπίτι της αμαρτίας,αλλά μερικοί ψάχνουν για κορόϊδα!!
Καλησπέρα και ψυχραιμία dreamer,μη δείχνεις ότι καίγεσαι να το πουλήσεις.

Λευκή είπε...

Δε με λες Αγγελική πόσο το δίνεις? Πάντως κι εγώ βρήκα ένα άλλο ολόιδιο στα Τρίκαλα στα 2 στενά πολύ φτηνότερο!!! :p:p:p
Φιλιάάάάά

ΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΙΝΑΣ είπε...

Εμ καλά σε ήθελα ντράμερ, τίποτα εσύ. Τράβα τα τώρα!

Τα φιλιά μου. Ακόμη δεν μου είπες τι μαγαζί έχεις...

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Ρε angel,

Δε βάζεις καμιά ανάρτηση αγγελία εδώ μέσα … ;;; Δεν έχει γρόθους εδώ. Άσε που όλοι ξέρουμε ότι το πουλάς για να πας Κρήτη οπότε δεν υπάρχει αμφισβήτηση σε ότι αφορά το λόγω πώλησης… θα πούμε και ‘μεις δυο καλές κουβέντες. Ποτέ δε ξέρεις!
Εύχομαι να βρεθεί ο κατάλληλος το συντομότερο … Καλή σου μέρα και φιλιά.

ΣΤΕΛΙΟΣ είπε...

Βρε συ, έτσι εύκολα τα παίρνεις στο κρανίο;
Η πώληση θέλει υπομονή. Σου λέει ο άλλος, αφου πλήρώνω, δικαιούμαι να το ψάξω.
Και που ξέρεις, άμα τα πουλήσεις και πάρεις τα χρήματα, κάπως έτσι μπορεί να κάνεις και εσυ μετά.
Πολλά φιλιά!!

dreamer-angel είπε...

nek δεν απάντησε απλά σήκωσε τους ώμους κι έφυγε!Χα χα χα
Nantia το χω γυρίσει στο χαβαλέ αλλά οι τύποι δεν παίζονται σου λέω!!!
Λευκή θα σε πω τίποτα τώρα εεεεε
χα χα χα είστε τρελοί!!!!
Πανούλη ζαχ/στείο έχω ορίστε το πα!!!
Προσεχώς θα κάνω και αναρτήσεις με τα κουλά που ακούω από πελάτες!!!
πχ -Εμαθα ότι έχετε πολύ ωραίο τσουρέκι!-Ναι αλλήθεια είναι-Εχετε σήμερα;-Ναι-Είναι φρέσκο;-Ναι-Καλά πιάσε ένα κέικ!!!!Την τύχη μου μέσα καλύτερα ντράμερ που λες κι εσύ!!!Χα χα χα
Θανάση μου μέχρι τότε θ αρχίσω τα ψυχοφάρμακα σου λέω χα χα χα
Σ ευχαριστώ πολύ να σαι καλά!!!
Βρε Στέλιο μου σε 5 μήνες παντρεύτηκα, σε ένα χρόνο έκανα παιδί,μετά από ένα χρόνο πήγα ξανά σχολείο!Στα 3 χρόνια άνοιξα μαγαζί και μου λες για υπομονή;;;;Τί είναι αυτό καλέ;;;Κάτι σαν τα σαλιγγάρια που τρως ας πούμε;;;;
Είπαμε εγώ με την υπομονή έχω κόψει κάθε διπλωματική σχέση εδώ και χρόνιααααααααα
Τα φιλιά μου σε όλους πάντως γέλασα πολύ!!!Καλό σας απόγευμα!

Ξημεράκης Φάνης είπε...

Εγώ μια γνώμη θα σου πω,
να το καθυστερήσεις,
με όλα τουτα που μας λες
βιβλια θα γεμίσεις.

Θα πεις ότι ΄ναι οδηγός
αγορπωλησίας,
τηλέφωνα αληθινά
ανθρώπινης βλακείας.

Πάντως θαρρώ με όλα αυτά
την πλήξη σου σκοτώνεις
τώρα που τα μπαγκάζια σου
για Κρήτη τα μαζώνεις.

καλή δύναμη.

dreamer-angel είπε...

Για να δούμε βρε Φάνη μου θα τα πουλήσω για να ετοιμάσω τα μπαγκάζια
ή θα κοιτάζω την Κρήτη από το χάρτη!!!Δύο εβδομάδες βέβαια είναι λίγο το διάστημα αλλά ποιός αντέχει να ναι μακριά απ την Κρήτη ε;;;;

Blackangel είπε...

Αγγελάκι συμφωνώ για τους γρόθους (αφθονούν στην ελληνική επικράτεια και το γιατί αξίζει να μελετηθεί από αρμόδιους και αναρμόδιους).

Στις δυσκολίες που συναντάς να συμπεριλάβεις και την οικονομική κρίση. Αυτό στο λέω για να κάνεις υπομονή.

Θα επιστρέψω τη Δευτέρα. Πάω να συναντήσω την Λευκή. Θα "πετάξω" μέχρι τη Β. Ελλάδα.

:-))

nek είπε...

na se rwtisw re angel... mipws vazeis yposimeiwsi apo katw "mono ilithies protaseis"??? den eksigeitai alliws..!!

dreamer-angel είπε...

'Αγγελε τα χω σκεφτεί καλέ μου αλλά τί να κάνω που τώρα μου ρθε να φύγω;;;Καλά να περάσεις!
...για κανόνισε να έρθεις κι από δω μετά για το ταττοο!!!
Τα φιλιά μου!

nek τί να πω ρε γμτ μάλλον έχω μαγνήτη!!!
Χα χα χα φιλιά πολλά

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΟΥ ΕΤΥΧΑΝ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΤΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΣΕ ΒΙΒΛΙΟ.ΚΑΝΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ Ο ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ.

dreamer-angel είπε...

Αμήν και πότε!!!
...και τι βιβλίο εεε;;;
best seller
kisses

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Aυθεντικός διάλογος απο την δική μου περιπέτεια πώλησης!!
-Καλημέρα σας.
-Καλημέρα.
-Για την αγγελία πέρνω.
-Μάλιστα σάς ακούω.
-Εγώ σας ακούω!!
-Τι θέλετε ν'ακούσετε;
-Μά σας είπα,για την αγγελία!!
-Τόπαμε αυτό,πείτε μου επιτέλους τι θέλετε ν'ακούσετε!
-Κοπέλα μου ηρέμησε,δεν φτάνει που θά σου δώσουμε και τα λεφτά μας,φωνάζεις κιόλας;;;
(Δεν άντεξα και ξέσπασα)
-Άκου φίλε,τα λεφτά σου βάλτα στο κώλο σου και άντε γμσου πρωϊνιάτικα!!!
ΓΚΑΠ!!(Ήχος πεσμένου στο πάτωμα ακουστικού!!)

dreamer-angel είπε...

Χα χα χα γεια σου βρε Νάντια ομοιοπαθή!!!Χα χα χα

Paraouros είπε...

Τελικα εχει πλακα να ψαχνεις το joker..
Περιμενουμε την αναρτηση "Οι γροθοι 6-7-8"..
Μετα το τελος του γροθου 1596 θα κανεις και σκερτσακια στο χαζοκουτι..
Καλημερα σας..

Ανώνυμος είπε...

Hellooooooooo!!!!!!!!giati metakomizeis;;;;;;;;;

dreamer-angel είπε...

Γιατί ήρθε η ώρα να κάνω την επανάστασή μου!!!Αποκέντρωση τώρα καλέ μου!!!Φιλιά

Ανώνυμος είπε...

k sthn krhth vrhkes na kaneis apkentrwsh koukla mou;;;;;

Ανώνυμος είπε...

ΦΥΣΙΚΆ!!!
Εχεις καμιά καλύτερη ιδέα;;;
dreamer angel