31.1.09

Φιλία

Πιο απαραίτητοι κι από τα πλούτη ή την εξουσία, οι φίλοι είναι πηγή ζωής αλλά και διέξοδος ή καταφύγιο σε μια δύσκολη στιγμή.
Αριστοτέλης
Σήμερα άνοιξα τον υπολογιστή και έκανα μια βόλτα στη blogoσφαιρα όπως επίσης και στα σχόλια του δικού μου blog.Δεν ξέρω αν πρόκειται για απλή σύμπτωση, αλλά έπεσα πάνω σε δύο αναρτήσεις και σ ένα mail με θέμα τη φιλία!!!Μπορείτε να δείτε την ανάρτηση του Πάνου εδώ και του Ευρύνοου εδώ.(Θα σας παρακαλούσα να τις διαβάσετε, για να συνεχίσω και με το δικό μου mail).
Ορίστε τώρα τι μου γράφει ο αγαπημένος μου INKVE ο οποίος διαβάζει αυτό το blog :

Πραγματικα δεν εχω λογια να σου πω απο αυτα που διαβασα,,,,εχω ομως ευχες...ευχες μεσα απο την καρδια μου...να σου πανε ολα καλα...και θα σου πανε...γιατι το θες,,,το αξιζεις...και ειμαι σιγουρος οτι θα το προσπαθησεις...ουτε καν την φωνη σου δεν εχω ακουσει....και ομως σχεδόν δακρύζω που φεύγεις
Χαιρομαι για σενα...και συμεριζομαι τον φοβο σου...το σημαντικοτερο ειναι οτι την αποφαση αυτη την πηρες μαζι με τον αντρα σου και αυτο μετραει παρα πολυ...
ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΑΡΧΗ....ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΦΟΒΙΖΕΙ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΡΟ....ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΤΕ ΜΑΖΙ...ΕΝΩΜΕΝΟΙ...ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ...ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ....
ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ...ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ....
Που ξερεις??ισως να συναντηθουμε καποια στιγμη στο νησι....και που σαι ετσι??φροντισε να εχεις κανει καμια καλη γνωριμια....ξερεις εσυ,,,καμια κοπελια!!που ξερεις??ισως βρεθω με τιποτα χωραφια ελιες και τα παρατησω ολα και εγω και εγκατασταθω κρητη με την ομορφη κρητικοπουλα!!!!
Η στεναχωρια θα σου φυγει γρηγορα...εχεις τοσα να κανεις και να σκεφτεις,,,,απο εδω και περα εχεις να δημιουργησεις!!!δεν εχεις καιρο για φοβους τωρα....ΤΕΛΟΣ....βουτα μεσα στην φωτια...οπως αλλωστε εισαι μαθημενη να κανεις...
ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ....
το δυστιχο που ακολουθει δεν ειναι δικο μου....αλλα θελω πολυ να στο γραψω γιατι πιστευω οτι κολλαει και σε εσενα παρα πολυ....
Δεν βρηκα σαν ποιον να ειμαι...σε κανεναν..
Και εμεινα ετσι..οπως αλλος κανενας...
--antonio porchia--
ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ...ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΣΟΥ ΤΑΞΙΔΙ.....
ΕΙΜΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΜΕΝΟΣ ΣΤΑ ΑΛΗΘΕΙΑ...
ΜΗΝ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΤΟ ΠΙΣΩ,,,ΠΕΡΑΣΕ,,,ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΡΘΕΙ...ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΣΚΛΗΡΟ...ΑΛΛΑ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΟΜΟΡΦΑ ΛΟΓΙΑ...ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ??
ΟΤΑΝ ΘΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ...ΘΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ....ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ...ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!!!

υ.γ.λες να κατεβω και εγω και να λιωνουμε με ρακες και παξιμαδι με κεφαλογραβιερα??
φιλια πολλα!!!!!!!
________________________
Σας έγραψα το μνμ όπως ακριβώς το έλαβα γιατί συγκινήθηκα και ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας.Το δύστιχο που μου έγραψε ο INKVE το έβαλα στη σελίδα μου πάνω δεξιά για να τον ευχαριστήσω(ελπίζω να το δει) και για να μου θυμίζει τη σημερινή μέρα!!! Για να μη σας κουράσω άλλο θα κλείσω την ανάρτηση αυτή με τα λόγια του καλού μου Ευρύνοου:
'Εχω να πώ ενα..

είστε ΦΙΛΟΙ
είστε ΑΝΘΡΩΠΟΙ
είστε ΑΛΗΘΙΝΟΙ..
όχι οθόνες
όχι "μικροί"
όχι εχθροί..

δεν έχει χαθεί τίποτα,
ζούμε μια εποχή που απλά πρέπει να αποδείξουμε οτι είμαστε ακόμα ζωντανοί..
ακόμα άνθρωποι, ακόμα ΦΙΛΟΙ..

σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ...
Τα σχόλια δικά σας

16 σχόλια:

Ξημεράκης Φάνης είπε...

Εύχομαι να ΄χεις γύρω σου
φίλους να σ΄αγαπούνε
αν κι όταν θα τους χρειαστείς
δίπλα σου να βρεθούνε.

dreamer-angel είπε...

"Για να ριζώσει μια φιλιά
και να βαστάξει χρόνους,
πρέπει να την ποτίζουν δυό,
αλλιώς δε βγάνει κλώνους.."
Καλώς τον σύντεκνο!!!Φάνη μου
σ ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τη μαντινάδα σου!!!

Ευρύνοος είπε...

Καλέ, με συγκίνησες..
δεν δάκρυσα που τα έγραφα, και βούρκωσα τώρα που τα διάβαζα..

α, στο καλό σου..

παρομοίως συγκινητικό και το mail του φίλου σου..

Δέν θα κρύψω, οτι έχω πολλά να πώ, και για αυτή μου την ανάρτηση ήταν αφορμή ο Πάνος..
άλλωστε, κάθε που διαβάζουμε, ακούμε, βλέπουμε, μας διαμορφώνει, μας ξυπνά, μας θυμίζει, όσα έχουμε να πούμε..

μόνο που εγώ δεν στενοχωριέμαι που θα φύγεις..

γιατί θα με κουβαλάς μέσα σου, όπως κι εγώ..
όπως και όσους κουβαλάω μέσα μου που συμπάθησα, έστω κι αν δεν τους γνώρισα ποτέ φυσιογνωμικά..

Ξημεράκης Φάνης είπε...

Είν΄η φιλία όνειρο,
τ΄Αυγούστου το φεγγάρι,
σκορπίζει φως στους γύρω του
τη νύχτα κι ας μη πάρει.

"Αισθηματική ηλικία" είπε...

σπανια σου γραφω
συχνα σε επισκεπτομαι
εισαι το πιξελ αντι για το δακρυ
το πληκτρο αντι το χερι
εισαι στο μακ μου οπως στην καρδια μου
κι αυτο δεν ειναι παρα
η φιλια στα χρονια μας
μοιραζεσαι μαζι μου
πραγματα σου ακριβα
για το τελος
ναι υπαρχουμε
κι ειναι απιστευτη παρηγορια
αυτο

καλο μηνα
(αυτος ο μηνας ναναι ο καλυτερος)

dreamer-angel είπε...

Καλέ μου Ευρύνοε!!!Τί να πω;Τα είπες όλα εσύ!!!Σ ευχαριστώ πολύ!
Φάνη μου,
"Δίχως μια λέξη ν' ακουστεί
από τα δυο μας χείλη
ώρες μιλούν οι σκέψεις μας
ετσά 'ναι φίλε, οι φίλοι"
Αισθηματική ηλικία σ ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου και σου εύχομαι κι εσένα μέσα απ την καρδιά μου καλό μήνα!

Μάτα είπε...

Φιλενάδα συγκινήθηκα.Είχα πέσει σε μελαγχολία αυτές τις μέρες αλλά η ανάρτηση μου θύμησε πάλι το αληθινό νόημα της φιλίας και άρχισα πάλι να λειτουργώ.
Μπορεί να μην γνωριζόμαστε προσωπικά αλλά ήμαστε όλοι αδελφές ψυχές νομίζω με τα ίδια πάθη, όνειρα και αισθήματα κι αυτό μετράει περισσότερο από κάθε επιφανειακή προσωπική γνωριμία.
Αλλά και για έναν Ντάκο(έτσι δεν το λένε;) και λίγη τσικουδιά μαζί σου δεν θα έλεγα όχι!
Φιλάκια

dreamer-angel είπε...

Αχ βρε Μάτα μου κι εγώ αυτές τις μέρες δεν είμαι στα καλύτερά μου.Είδα την ανάρτηση σου και κατάλαβα ότι κι εσύ δεν πας πίσω!!!Μήπως είναι ανάδρομος ο Ερμής;;;Οσο για τον Ντάκο και την τσικουδιά κάτσε να βολευτώ και να ξέρεις πως είσαι ευπρόσδεκτη όποτε θες!!!Καλό μήνα γλυκιά μου!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΙΑ ΛΕΞΗ ΙΕΡΗ
ΑΝΘΟΣ ΠΟΥ ΑΝΘΙΖΕΙ ΣΠΑΝΙΩΣ
ΜΑ ΑΝ ΑΝΘΙΣΕΙ ΚΑΠΟΤΕ
ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΙΩΝΙΩΣ.

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣ.

dreamer-angel είπε...

Σκρουτζάκομ άρχισες κι εσύ τις μαντινάδες;;;;Χα χα χα σ ευχαριστώ πολύ και καλό μήνααααα!

Ξημεράκης Φάνης είπε...

Δίχως μια λέξη ν΄ακουστεί
να σε καταλαβαίνουν
συχνά την κάθε σκέψη σου
φίλοι να προλαβαίνουν.

dreamer-angel είπε...

Οφουυυ βρε Φάνη
Να αυτά κάνετε εσείς τα κοπέλια
και ξεσπιτώνομαι για να κατέβω στο νησί!!!Καλό σου βράδυ!

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Όλ’ αυτά τα σχόλια … είναι απλά η απόδειξη ότι όντως εδώ μέσα δημιουργούνται φιλίες από αληθινούς ανθρώπους …. Με συγκινήσατε σήμερα …. Και ‘συ και ο Ευρύνοος… αλλά και το παιδί που σου έστειλε το MAIL…. Καλό μήνα angel ….
Δηλώνω και ‘γω φίλος ,

Θανάσης

dreamer-angel είπε...

Θανάση μου σου εύχομαι να σε συνοδεύουν πάντα τέτοιες φιλίες στη ζωή σου...
Να 'στε όλοι καλά φίλοι μου!!!
Δεν περίμενα η ανάρτησή μου αυτή να σας αγγίξει τόσο!!!Μάλλον αισθανόμαστε το ίδιο σε κάτι τέτοια γεγονότα...
Εχουμε κοινά και δεν είναι τυχαίο που συναντηθήκαμε εδώ μέσα!!!
Τα φιλιά μου σε όλους τους ΦΙΛΟΥΣ λοιπόν!!!

Miranda είπε...

Χεχε, νομιζω πως με καλυψε ο INKVE με το μεηλ του, εχεις κ τις δικες μου ευχες για το νεο σου ξεκινημα :))

dreamer-angel είπε...

Σ ευχαριστώ πολύ Μιραντάκιμ
κάθε αρχή και δύσκολη όμως!!!
Σαν γνήσια κρητικοπούλα δεν το βάζω κάτω εύκολα!!!Θα το παλέψω!!!Φιλιά πολλά και μη χάνεσαι εεεεεε