30.1.09

Να δεις τι σου χω για μετά

Στο ασανσέρ σφάζουν αρνιά, στο ρετιρέ κριάρια
και στο μεγάλο λίβινγκ ρούμ, με ρομπ ντε σαμπρ κυκλοφορούν
στον καμπινέ πάνε συχνά και στον μπιντέ καβάλα
προσεύχονται διαπασών εις το λαχείο συντακτών

Με άλλα λόγια θα στο πω κι έναν ανάπηρο σκοπό
απ' το πενήντα και μετά, μας έχουν πνίξει τα μπετά
να δεις τι σου 'χω για μετά....

Καβάλα πάνε σινεμά, καβάλα super market
μπαίνουμε σ' άλλη εποχή πιο στέρεο και γιώτα χι
Ελλάς Ελλήνων χριστιανών κι αντίσταση και γύψος
πολυτεχνείο ξαφνικά μεταπολίτευση και τα λοιπά

Με άλλα λόγια θα στο πω κι έναν ανάπηρο σκοπό
απ' το εβδομήντα και μετά μας έχουν πνίξει τα σκατά
να δεις τι σου 'χω για μετά


Εδώ και τώρα αλλαγή και πανταχού το νέφος
από τα out και τα in βγήκαμε γιάπηδες με τζιν
σκυλάδικα στην εθνική ντίσκο στη παραλία
ανάδελφος ελληνισμός ενώ επίκειται σεισμός

Με άλλα λόγια θα στο πω κι έναν ανάπηρο σκοπό
απ' το ογδόντα και μετά να δεις τι σου 'ρχεται μετά
να δεις τι σου χω για μετά....

ΦΤΑΝΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙ θα πάρω τα βουνά!!!
ΝΑΙ σας λέω....
'Οταν μεγαλώσω θέλω να γίνω Χάιντι!!!
Ζητείται εθελοντής μπαρμπα- Τζεπέτος
http://www.youtube.com/watch?v=dO

9 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΑ ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ!!ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΟΓΔΟΝΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ;

dreamer-angel είπε...

Ναι καλέ μου σκρουτζ δεν άκουσες το τραγουδάκι που έβαλα;;;

Ευρύνοος είπε...

οι εικόνες τούτες θα σε στοιχειώνουν πάντα..
σπάσε την τηλεόραση..
σπάσε το κουκούλι, και άσε την πεταλούδα να πετάξει μακριά..

ξέρω..
ξέρω φοβάσαι την πρώτη αιώρηση..

μην φοβάσαι..
κάθε πεταλούδα ωφείλει στον εαυτό της να πετάξει..

εκεί που θα πάς, μην ξανακοιτάξεις το κουτί με την κεραία..
να ακούς ραδιόφωνο..
τουλάχιστον ο ήχος, η μουσική σου γεννά εικόνες..

συνήθως όμορφες..
και ότι σκεφτόμαστε, αυτό είμαστε..
άλλες απορίες για το γιατί γίναμε έτσι;;;

ΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΙΝΑΣ είπε...

Εγώ πάντως, αν πρόκειται για την dramer-angel, προσφέρομαι εθελοντής μετά βουλιμίας να ενσαρκώσω τον μπαρμπα-Τζεπέτο!

Το τραγουδάκι γνωσ΄το και υπέροχο. Μαχαιρίτσας είναι αυτός...

Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου.

Λευκή είπε...

Έλα να δίνουμε ιδέες για τραγουδιά!!!
Πολύ καλό ρε συ...που το 8υμήθηκες????

Λευκή είπε...

*όχι τραγουδιά αλλά τραγούδια.*

Μιχάλης είπε...

Τι τα θες... η καταστροφή είναι στα γονίδιά μας.

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Τώρα είναι το μετά …. Σκατά είναι όντως … αλλά η ελπίδα πεθαίνει τελευταία … και η ζωή είναι γλυκιά πολύ για τη ζούμε χωρίς ελπίδες. Κάπου λέει το τραγούδι :

Μα η Ελλάδα ως γνωστόν ποτέ της δεν πεθαίνει
και όπως έχει ειπωθεί κάποια στιγμή θ' αναστηθεί

Εγώ αυτό κρατάω ! Καταλαβαίνω όμως αγγελάκι μου την αγανάκτηση σου .. και ‘γω τη νιώθω πολλές φορές. Καλό Σ/Κ.. φιλιά !

dreamer-angel είπε...

Καλέ μου Ευρύνοε πόσο δίκιο έχεις!!!
Πανούληηηηη δεν είμαι ντράμερ...Οχι ακόμα τουλάχιστον χα χα χα.Ευχαριστώ για την προσφορά σου!!!
Λευκούλα τέτοια τραγούδια δεν τα ξεχνάω καλή μου, είναι πάντα επίκαιρα!!!
Μιχάλη συμφωνώ!!!
Μεταλλαγμένε έχεις δίκιο!!!
Ναι στο τέλος τα λέει αυτά που μου γράφεις αλλά σκέφτηκα να μην το γράψω όλο γιατί σας έχω κουράσει τελευταία!!!
Τα φιλιά μου σε όλους!!!