27.1.09

Πνιγμένοι άγγελοι

Μονόλογος
-Αγγελάκι ξεκόλα!!!Πρέπει να προχωρήσεις!
-Ναι οκ.
-Τι θα θελες να κάνεις πριν φύγεις για να βρεις την Ιθάκη σου;
-Τίποτα.
-Δεν θες να δεις κάποιο μέρος, που θα σου λείψει φεύγοντας;
-'Οχι.
-Δεν θες να πας κοντά στη θάλασσά σου;Στο λιμανάκι σου, όπως λες;
-'Οχι πια.
-Δεν θες να δεις κανέναν πριν φύγεις;
-'Οχι.
-Θες πραγματικά ν' ακολουθήσεις το όνειρό σου;
-Όσο τίποτα άλλο!
-Μήπως άλλαξες γνώμη;
-'Οχι, μόνο που φοβάμαι...
-Πάρε τα πινέλα σου και ζωγράφισε!
-Δεν μπορώ!
-Τι πραγματικά θες;
-Να....Ο χρόνος...
-Ο χρόνος τί;;;
-Ο χρόνος επιβραδύνεται!!!Κυλάει τόσο αργά που φαίνεται σαν να «παγώνει»…
Δεν αντέχω αυτό το μαρτύριο!!!Αισθάνομαι να βουλιάζω.Σαν να έχω βουτήξει στα βαθιά και να περιμένω στον βυθό της θάλασσας κάποιον να με σπρώξει για να πάρω ανάσα...
Την ώρα που θα φεύγω απ' το λιμάνι θα γελάω;Θα κλαίω;Συναισθήματα;
Εκείνη τη γ.......νη ώρα θα γίνει η ανάδυση.
-Και μετά;
-Μετά θα κολυμπήσω ως την Ιθάκη μου...
Το έκανα το ταξίδι μου και αυτός είναι ο προορισμός μου!!!Κρύος αέρας, το στόμα της ξερό
ψηλά οι γιακάδες και τα χέρια στο σακάκι
όποιος κοιτάει και δεν φοβάται το κακό
χάνει τον κόσμο αλλά βρίσκει την Ιθάκη.


Ήταν μεγάλη κι ας φαινότανε μικρή
γύρω απ' την έρημο μια όαση ξυπνούσε
μονάχα αστέρια που να πέφτουν έχω δει
το είπε τότε που γι αστέρια της μιλούσε.


Πνιγμένοι άγγελοι κοιμούνται στους βυθούς
μα οι ουρανοί είναι γεμάτοι με ναυάγια
ξύπνα τους έρωτες που έχεις μυστικούς
μ' ένα σου νόημα λύσε όλα μου τα μάγια.


Αφιερωμένο σε όσους τολμούν!

16 σχόλια:

Blackangel είπε...

Γεια σου μικρό μου και ευαίσθητο Αγγελάκι.

Η τόλμη και το ρίσκο πάνε μαζί. Η σιγουριά που "επιζητείς" δεν υπάρχει.

Αν είσαι μόνη σου τότε go ahead ζήσε το όνειρο σου.

Αν δεν είσαι μόνη τότε πρέπει να επιτάξεις τo όνειρo στη λογική.

Εγώ έτσι πάντα σκέφτομαι και αναβάλλω τον βομβαρδισμό του Ισραήλ.

;-)

Λευκή είπε...

Κούκλα μου, έχει δίκιο η Blackangel... Αλλά απ΄ό,τι έχω καταλάβει σου έχει γίνει πλέον επιτακτική ανάγκη αυτή η φυγή/επιστροφή στο νησί σου.
Κοίτα να τα σχεδιάσεις καλά. Και τόλμα το!
Τα φιλιά μου,
επαναστατημένα!

Blackangel είπε...

Σε ευχαριστώ φιλενάδα.

;-)

Πάντως εγώ είμαι από τα αγγελάκια που κατουράνε όρθια.

:-))

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Είσαι από τους σπάνιους ανθρώπους που ακούν τη «μοίρα» τους όταν αυτή τους φωνάζει «ξεκίνα !!» …. Κάποτε έφευγα και ‘γω από το αεροδρόμια του Los Angeles με δυο βαλίτσες και ένα βιολί… κουβαλώντας μαζί μου τις αναμνήσεις 26 ετών αλλά και αρκετούς φόβους για τη νέα ζωή που με περίμενε. Ακόμα δεν ξέρω πως χώρεσε η τεράστια μαύρη πέτρα από το παράθυρο του αεροπλάνου που έριξα πίσω κατά την απογείωση .. Δεν έχω ξανά κοιτάξει πίσω μου … δεν χρειάστηκε .. γιατί και ‘γω όπως εσύ .. το ήθελα τόσο πολύ .. που βρήκα τρόπους να το παλέψω … και να βρω όπως είπες και ‘συ την Ιθάκη μου. Μη μασάς αγγελούδι μου … ο τολμών νικά !

dreamer-angel είπε...

Γεια σου μαύρε άγγελέ μου!!!
Πόσο δίκιο έχεις, μα δεν είμαι μόνη μου.'Εχω σύζυγο και ένα παιδί!Μέχρι να τους ψήσω μου βγήκε η πίστη ανάποδα!!!Περάσαν 3 χρόνια από τότε.Εγώ συνέχιζα να προσπαθώ εκ των έσω κι εκείνοι είχαν την ελπίδα πως θα μου περάσει με τον καιρό.('Ελα όμως που άμα μου καρφωθεί κάτι στο μυαλό δεν μου το βγάζεις ούτε με σφαίρα!!!)Απ' την άλλη είμαι ασυμβίβαστος άνθρωπος βρε άγγελε!'Ονειρο και λογική δεν πάνε μαζί κι εγώ είμαι η dreamer angel και είμαι καλά!!!Χα χα χα
Λευκή μου νομίζω πως η απάντηση που έδωσα ΣΤΟΝ black τα λέει όλα!!!
Tα φιλιά μου!
Μεταλλαγμένε χαίρομαι για σένα!!!Εγώ κουβαλάω αναμνήσεις 32 ετών και ετοιμάζω τα μπαγάζια μου!!!Λες να πάρω μαζί και μια μαύρη κοτρώνα;Τα φιλιά μου και σ εσένα!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΑΦΟΥ ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟΝ.ΟΤΑΝ ΚΑΤΙ ΜΑΣ ΓΕΜΙΖΕΙ ΤΟΤΕ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΕΚΕΙ.

ΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΙΝΑΣ είπε...

Οι Άγγελοι ζουν παντού. Δεν τους χωράει ένας τόπος, ζουν ψηλά, αέρινα, ανέγγιχτα. Τόσο ψηλά που σε πιάνει ίλιγγος.

Προχώρα γλυκιά μου dreamer-angel, προχώρα και ράβα μας κοντά σου!

Φιλιά.

dreamer-angel είπε...

Οφου βρε παιδιά δεν είναι εύκολο σας λέω!!!Αυτή η αναμονή με τρελαίνει!!!
Μακάρι να ερχόταν εκείνη η ώρα που θ αφήνω το λιμάνι του Πειραιά αύριο!!!Πόσο κλάμα έχω ρίξει βλέποντας τα πλοία της ΑΝΕΚ να φεύγουν δεν λέγεται, όμως αυτοί οι μήνες είναι δύσκολοι....
Σκρουτζάκο,Πανούλη σας ευχαριστώ!!!
...και ναι,μπορεί να είμαι άγγελος ημιτασιόν αλλά δεν με χωράει τούτη η πόληηηηηηηη!!!

Blackangel είπε...

Ε τότε είσαι έτοιμη. Αφού έχεις και την άδεια της "αστυνομίας" και το θες τόσο πολύ τι σε φοβίζει και δεν προχωράς?

Είσαι σίγουρη όμως ότι το όλο "πακέτο" δεν είναι παρά μια λησμονιά?

Συγνώμη που "ανακατεύομαι" στα προσωπικά σου αλλά η συζήτηση εκεί οδηγεί αναπόφευκτα.

AETOS είπε...

΄Ηθελε να 'ναι εδώ.. ήθελε όμως να'ναι κι εκεί..
Έκλεισε τα μάτια της κι επέτρεψε στον εαυτό της να ονειρευτεί..
Όταν με φόβο τα άνοιξε, ανάσανε κι άφησε δάκρυα χαράς, που είδε ότι τώρα, είναι παντού.
Έτσι, να λένε για σένα που τολμάς.

Καλή αντάμωση
(Συγχώρα με αν φαίνομαι λίγο μελό στο γράψιμό μου, αλλά τέτοιες καταστάσεις με εμπνέουν)

dreamer-angel είπε...

Γλυκέ μου άγγελε δεν υπάρχει θέμα λησμονιάς!!!Απλά μπορεί να έχω ένα μαγαζί κι ένα σπίτι αλλά δεν έχω ποιότητα ζωής.Θέλω να δω γαλάγιο ουρανό και όχι γκρι,να πάω βόλτα στην εξοχή χωρίς να κάνω ολόκληρο ταξίδι.Να πιω έναν καφέ και να πάω για φαγητό χωρίς να με περάσουν για ζώο.Να γλυτώσω την κίνηση κλπ κλπ κλπ
Απλά με βλέπεις φοβισμένη γιατί εδώ είμαι βολεμένη και ρίχνω μια κλωτσιά και ξαναξεκινάω απ το 0.Αυτό δεν είναι πακέτο;;;
Ελπίζω να σου έλυσα τις απορίες!!!
Φιλιά άγγελέ μου!
Αετέ μου, θέλει μόνο να είναι εκεί αλλά είναι μεγάλο το ρίσκο!!!Κλωτσάει όσα έφτιαξε με κόπο τόσα χρόνια για να φύγει και να πάει σ ένα μέρος χωρίς σπίτι και δουλειά!!!Θέλει κότσια και δύναμη!!!Το παλεύω όμως!Τα φιλιά μου!

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Πόσο δίκιο έχεις!
Σε καταλαβαίνω απόλυτα,είναι πολύ δύσκολο ν'αφήσεις μια ζωή και να ξεκινάς μια καινούργια,απο το μηδέν.
Θέλει μεγάλο ρίσκο και κότσια!!
Follow your heart!

ΣΤΕΛΙΟΣ είπε...

Καλησπέρα
ακολούθησε τον άγγελό σου.
Αυτός ξέρει!

dreamer-angel είπε...

Νάντιά μου το παλεύω!!!Δύσκολο το μονοπάτι που διάλεξα αλλά πιστεύω πως αξίζει!!!Καλωσήρθες στο σπιτικό μου!!!Στέλιο νομίζω πως κι εσύ ξέρεις!!!Για την Κρήτη μιλάμε!!!Αυτός ο τόπος είναι λατρεία!!!Καλωσόρισες κι εσύ και σ ευχαριστώ για το σχόλιο!!!

El Corazon είπε...

Έτσι πάντα να αξίζουν όσα κάνεις
και παντα τα όνειρα να γινονται
πραγματικότητα!!

Αλλωστε άνθρωπος που ονειρευεται
είναι άνθρωπος γεμάτος ..γνώμη μου .
Είναι όμορφο για έναν αθρωπο να κοιτάζει μονάχα μπροστα..
Είναι κατι που ποτε δες κατάφερα δυστηχώς.
Να είσαι καλά αγγελούδι :)

dreamer-angel είπε...

Ποτέ δεν είναι αργά καλή μου!!!Ποτέ!Να το θυμάσαι!