25.1.09

Είμαι κότα...

Όταν έχεις φτερά είσαι πουλί. Μπορείς όμως να πετάξεις? Όχι αν είσαι κότα!...
Αν όμως είσαι ένα κοτόπουλο με ανησυχίες? Αν δε θέλεις να δεχτείς τη μοίρα σου, τότε τι κάνεις? Ξεκινάς μαθήματα...πτήσης, αλλά και έναν αγώνα ενάντια στο κατεστημένο του κοτετσιού. Τα βάζεις με όλους όσους πιστεύουν πως τίποτα στον κόσμο δεν αλλάζει και όλα πρέπει να μένουν πάντα όπως τα βρίσκουμε.
Οφουυυυ.Ναι είμαι κοτόπουλο με ανησυχίες.Ναι δεν δέχτηκα αυτά που μου επέβαλλαν.
Ναι ξεκίνησα μαθήματα πτήσης και την μικρή μου επανάσταση.Και ναι, είμαι χαρούμενη που τα κατάφερα.Μέχρι τον Ιούνιο, ετοιμάζω τις βαλίτσες μου και φεύγω από την Αθήνα!
'Εκανα αυτό που κανείς δεν πίστεψε...Τι πίκρα κι αυτή!!!
Δεν το περίμενε κανείς...
Πολλά δεν περιμένανε από μένα, αλλά στην πορεία φάνηκε ότι κάνανε λάθος!!!'Ασχημο πράγμα να ξεκινάς έναν πόλεμο μόνος σου, ακόμα κι όταν τον κερδίζεις!Στα δύσκολα χρειάζεσαι κουράγιο και συντρόφους και απ ότι βλέπω μάλλον για τα δύσκολα ζω και αναπνέω.Στα εύκολα πεθαίνω από ανία*!!!
Μέχρι τον Ιούνιο φεύγωωωω, το μόνο που με κρατάει εδώ είναι το σχολείο της μικρής.
5 μήνες έμειναν, μα τώρα αρχίζω να φοβάμαι!!!
Ναι είμαι ΚΟΤΑ φοβάμαι.Φεύγω χωρίς να ξέρω τι θα κάνω.Ναι είμαι κότα...
Είμαι όμως μια θεότρελη κότα.'Αντε γεια τώρα κι ο Θεός μαζί μας!
'Εκανα την ψυχοθεραπεία μου πάλι και περιμένω τα σχόλια σας.
Καληνύχτα!!!

*«Η ανία είναι μια από τις αιτίες που γεννούν τον κίνδυνο. Ανθρωποι που ανιούν, πηδούν από γέφυρες δεμένοι μόνο με ένα σκοινί απ' το πόδι τους και κάνουν διάφορα τέτοια. Και όπως έλεγε ο Κουρτ Κομπέιν: "Here we are, entertain us"...».

20 σχόλια:

Μιχάλης είπε...

Καλή τύχη εκεί που πας.
Το μόνο που πρέπει να φοβάσαι είναι ο φόβος.
Κάνε αυτό που θέλεις, με την προϋπόθεση ότι αν κάνεις λάθος θα έχεις την γενναιότητα να το παραδεχθείς και να ξαναρχίσεις από την αρχή.
Και σταμάτα να σκέφτεσαι τόσο πολύ. Από εκεί προέρχεται η ανία. Όχι βέβαια ότι είναι εύκολο να το κάνεις...

El Presidente είπε...

Οταν ο φοβος γινει φιλος και η μοναξια παρηγορια τοτε ο Ανθρωπος μπορει να γινει πιο δυνατος.Εισαι δυνατη εχεις κριση και συναισθηση του τι συμβαινει γυρω σου και αυτο σου δινει δυναμη να συνεχισεις να ζεις και να προβληματιζεσαι.Διοτι ο προβληματισμος και η ερευνα του ποιος ειμαι που βρισκομαι και που παω ειναι το ζουμι της ζωης.Καποιοι καποτε φιλοσοφισαν εμεις τους ακουμε?
Να εισαι καλα!

Μάτα είπε...

Οταν η καρδιά,το σώμα και όλο σου το "είναι" το μόνο που φωνάζει είναι "να φύγω" ακολούθησέ τα και δεν θα το μετανοιώσεις.
Να φοβάσαι μόνο όταν θάψεις τα ονειρά σου και τις επιθυμίες σου και υποταγείς στο θέλημα των άλλων.
Φιλιά και κοκοκοκοκοοοοοοο!!!!

Λευκή είπε...

Να φύγεις. Να πας εκεί που σου λέει η καρδιά σου!
Δεν πειράζει που φοβάσαι. Αν και κότες, εμείς οι γυναίκες είμαστε πολύ πιο αποφασιστικές από τους άντρες. Έτσι και πάρουμε μια απόφαση....ποιος είδε το Θεό και δεν τον φοβήθηκε!
Το'χω κάνει και ξέρω. Δεν είναι καν θέμα επανάστασης, είναι θέμα επιλογής και λογικής απόφασης. Σκέφτεσαι λογικότατα, αυτό με κάνει ευτυχισμένη, και πολύ απλα θα το κάνω. Και θα υποστώ το κόστος (θετικό ή αρνητικό).
Go go go!
ή μάλλον κο κο κο, όπως είπε και η αποπάνω μου η Μάτα.

J. Luna [X-GoteEngeL] είπε...

Καλή τύχη και μή σε νοιάζει!

Η ζωή είναι με τους τολμηρούς!

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Καθόλου κότα θα έλεγα !! Τόσοι άνθρωποι νιώθουν τον αέρα να φυσάει και να τους προκαλεί μα ποτέ δεν ανοίγουν πανιά. Μένουν στη στεριά πεθαίνοντας μαζί με τα όνειρα τους, ενώ εσύ αποφάσισες να ταξιδέψεις. Περιμένεις το κατάλληλο καιρό, όταν θα έχει τελειώσει το σχολείο της η μικρή που σημαίνει ότι ενώ τολμάς .. είσαι πάντα υπεύθυνη. Ο φόβος του αγνώστου είναι φυσιολογικός … η δυστυχία της απραξίας και η γνώση ότι δεν τόλμησες όμως .. είναι αβάσταχτα. Βίρα τις άγκυρες … τα λιμάνια που ονειρεύτηκες προσμένουν !! Μη μασάς !!!

Μιραντα είπε...

Ωωωωω αληθεια Dreamerακι?Το πηρες αποφαση?Καλο ξεκινημα κ καλη αρχη λοιπον!Εχεις τις ευχες μου γιατι ξερω οτι το θες παρα πολυ :)))
Η κορακλα δεν στεναχωριεται που θα φυγει απο τους φιλους της? :/

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΛΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΣΕ ΓΕΜΙΖΕΙ.ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ.ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ.

dreamer-angel είπε...

Βρε βρε βρε καλώς τους...
*Μιχάλη έχεις δίκιο και συμφωνώ.Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από τον ίδιο τον φόβο!Το δύσκολο είναι ότι δεν είμαι μόνη μου και δεν θέλω να μας πάρω όλους στο λαιμό μου!!!Είναι ακατόρθωτο να μη σκέφτομαι ακόμα κ όταν κοιμάμαι!!!Τα φιλιά μου.
*Πρόεδρε η μοναξιά δεν με τρομάζει και ο φόβος δεν είναι φίλος μου.Αποφασίζω να φύγω στην καλύτερη μου φάση (επαγγελματική,οικονομική κ οικογενειακή)και αυτό είναι το κουλό!!!Θέλω μια καλύτερη ποιότητα ζωής, αυτό μου λείπει και θα το τολμήσω γνωρίζοντας ότι μπορεί ν'αποτύχω!!!Μεγάλο το ρίσκο!!!
*Μάτα μου κο κο κο κο χα χα χα
είσαι κορυφή!!!Συμφωνούμε απόλυτα!!!
*Λευκή κο κο κο και καλώς σε!!!
Το μόνο πράγμα που με τρομάζει είναι η ανεργία!Θέλω να πιστεύω πως θα βρεθεί μια δουλειά για αρχή και όλα τ'άλλα θα τα φτιάξω σιγά σιγά!!!Αυτό είναι το μόνο μου πρόβλημα.Φεύγω από ένα έτοιμο μαγαζί εδώ και δεν ξέρω αν θα βρω δουλειά στο νησί!!!Μεγάλο το ρίσκο αλλά πιστεύω πως αξίζει!
*Luna καλώς σε!Ναι έτσι είναι...
Η τύχη βοηθάει τους τολμηρούς, ας ελπίσουμε ότι θα βοηθήσει κ εμένα!!!Φιλιά.
*Μεταλλαγμένεεεεε hi μ εντυπωσιάζεις!!!Μου δίνεις θάρρος και σ ευχαριστώ!!!Αμα έρθεις στο λιμάνι των Χανίων και με δεις να ζητιανεύω ρίξε και κάνα ευρώπουλο εεεε;;;;
Τα φιλιά μου!
*Μιράντα μου,επιτέλους ναιιιιι
Τα κατάφερα!θυμάσαι τί στεναχώρια πέρασα πιστεύοντας πως δεν θα πάω ποτέ;;;;Η μικρή φέτος ξεκινάει λύκειο και έτσι κι αλλιώς θα χωρίσει με την παρέα της!!!Νομίζω ότι είναι η καλύτερη εποχή!!!
*Σκρουτζάκο μου σ ευχαριστώ πολύ,φυσικά και θα τα λέμε!!!

Ρε γαμώτο δεν είσαστε κοντά να κάνω ένα πάρτυ πριν φύγω να σας γνωρίσω!!!
Φιλιά σε όλους και σας ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια!!!

Λευκή είπε...

Κοπελιά ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ θα σε ρίχνει πεντακοσάρικα στο λιμάνι εκεί που θα 'σαι... Έχει πολλά ο άτιμος και τα δίνει ασύστολα! :p

George είπε...

Αυτό είναι απόφαση.
Όχι κότα Κόνδορας καλή μου είσαι.
Κοίτα γύρω και δείξε μου πόσοι το τόλμησαν.
Δεν έχεις τίποτα να φοβηθείς αλλά έχεις πολλά να ενθουσιαστείς και να παλέψεις.
Και όταν, όπου και εάν σε βγάλει ο δρόμος, χρειαστείς το παραμικρό μη διστάσεις λεπτό να μπεις εδώ μέσα και να ζητήσεις τη βοήθεια όλοι μαζί θα κάνουμε ότι μπορούμε!

Να έχεις ένα όμορφο βράδυ.

dreamer-angel είπε...

Λευκή, τώρα ησύχασα κάπως!!!Εξασφάλισα το μέλλον μου!!!
Γιώργο ναι καλέ μου, είναι μεγάλη απόφαση και θέλει κότσια!!!Με συγκίνησες μ αυτά που γράφεις γμτ σου!!!Τα φιλιά μου!

AETOS είπε...

Κάνε αυτό που πραγματικά θέλεις και ας το μετανιώσεις μετά.Είναι καλύτερο απ'το να μετανιώσεις γιατί δεν το έκανες..
Υ.Γ.
Μόνο για κότα δεν μου φαίνεσαι

dreamer-angel είπε...

Xμ, πόσο δίκιο έχεις καλέ μου!Καλωσόρισες!!!

Ευρύνοος είπε...

όταν θα φύγεις, να κουνήσουμε μαντήλια..
να λοιπόν κι άλλη τρελή..χεχε
καλέ τι φοβάσαι?
στα παλιά τα χρόνια έιχαν πολλά περισσότερα να φοβηθούν οι ταξιδευτές..
εγώ όλη την ώρα ταξιδεύω..
δεν έπαθα τίποτα..
συλλογή εμπειριών λέγεται αυτό..
ένας φιλος έφυγε πρίν χρόνια για το νησί.. τώρα παντρεύτηκε, και έχι πολλή περισσότερη δουλειά εκεί..
δεν έχουμε χαθεί, και έχουμε περισσότερη χαρά να συζητάμε, απο οτι όταν ήταν εδώ..
μην φοβού..
δώστουυυυυυυυυ!!!!!!!!!!

dreamer-angel είπε...

Τρελέ μου Ευρύνοε είμαι στην Αθήνα από τότε που γεννήθηκα!Εκανα οικογένεια,μαγαζί και σπίτι και τώρα ξαφνικά συνειδητοποιώ ότι όλα μου τα χρόνια φτιάχνω φτιάχνω αλλά δεν ζω!!!Αποφάσισα να τα πουλήσω όλα,να πάρω την οικογένεια μου και να φύγω για κει που λέει η καρδιά χωρίς τίποτα!!!(Για την ακρίβεια μόνο τα ρούχα μας!!!)Μια κλωτσιά και δρόμο λοιπόν....είναι να μη φοβάσαι;;;

Ευρύνοος είπε...

Βρε μια χαρά σε κόβω..
πήγαινε και να δεις ποιότητα ζωής..
γι αυτό είπα δώστου...
να ανησυχούσες αν δεν είχες τίποτα να πουλήσεις φεύγοντας..
αφού υπάρχει "μαγιά" μην κολλάς πουθενά..
ο φίλος έφυγε με 600 ευρώ στο παντελόνι, που έλεγα..
τίποτα άλλο..
αλλά πού σαι.. μην μάθω οτι πήγες σε κανα διαμέρισμα εκεί..
α... χαμός θα γίνει..

χωράφι, ζωντανά, και μποστάνι.. αλλιώς τσάμπα δρόμο κάνεις..

καλημέρες..

dreamer-angel είπε...

Ευρύνοε είσαι μες στο μυαλό μου!!!
Θέλω ένα σπιτάκι με κήπο για τα ζωάκια μου.Θα γεμίσω λουλούδια και ζαρζαβατικά.Θέλω δυό πορτοκαλιές και λεμονιές (να κρεμάσω και μια αιώρα για ατέλειωτες ξάπλες)Δυό κοτούλες ίσα ίσα για τα αυγά(γιατί εγώ ζώα δεν σφάζω)Αν πάνε όλα καλά θέλω κι ένα δωμάτιο για στούντιο(αυστηρώς ακατάλληλο για τους απ έξω)
Δεν ζητάω πολλά ε;;;;Μια παλιά μονοκατοικία θέλω μόνο!!!
Αααααα σκέφτομαι να βρω μια άκρη μπας και πουλήσω το αμαξάκι μου και πάρω κάνα αγροτικό για εξορμήσεις.Αυτάααα και μετά ξύπνησα!!!Καλά δεν λέω να πάω αύριο και να τα έχω όλα αμέσως.
Δικαίωμα στο όνειρο όμως έχω,δεν έχω;;;;Αφού όσο κάνει εδώ ένα διαμέρισμα εκεί κάνει το σπιτάκι γιατί όχι ε;;;;

ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΣ είπε...

Καλή τύχη και κουράγιο στο επόμενο βήμα σου!
Είσαι παράδειγμα για όλους μας!

dreamer-angel είπε...

Εγκλωβισμένε μου καλώς σε!!!Να σε κεράσω μια τσικουδιά;;;
Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
Δεν πιστεύω πως είμαι παράδειγμα για όλους σας!!!Είχα ένα όνειρο και ήθελα πολύ να το πραγματοποιήσω!!!Αυτό μόνο!!!
Θέλει δύναμη και αντοχές και βρίσκονται μέσα μας!!!Τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο όταν πραγματικά το θες!!!Το τίμημα δεν ξέρω αν είναι μεγάλο ή μικρό αλλα θα το δω στην πορεία!
Φιλιά πολλά