27.12.08

Ταξιδάκι στο χρόνο


6 σχόλια:

dreamer-angel είπε...

Γύρισαααααααααααααααα!!!!
Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές!!!
Σας έβαλα και φωτο για να πάρετε μια ιδέα απ το νησί!Τα λέμεεεεεεεεεεεεεεεεε.........

dreamer-angel είπε...

Αχ βρε άγγελε !!! 3 πουλάκια κάθονται τσιου τσιου είσαι!!!
Μάλλον δεν χρειάζεται να πω που πήγα ε;;;Τα βλέπεις! Αυτά είναι...
Μιράντα μου σ ευχαριστώ πολύ να σαι καλά!!!Ναι ναι η σκυλίτσα είναι πράγματι όλα τα λεφτά!Μεγάλη καψούρα!
Μάτα τις ευχές μου!Απαντάω σε άλλο post αλλά δεν πειράζει ε;;;
jk in your life χμ!
Μάλλον δεν πρόσεξες από ποιό pc μπήκες ή κάποιος σου έκλεψε τους κωδικούς.Τι που και πως δεν έχει σημασία τώρα.Φτιάξε νέο mail και blog και μην αποθηκεύεις κωδικούς!!!Αν κάποιος άλλος έχει καλύτερη ιδέα ας την πει!
kisses

Miranda είπε...

Χαχχαχαχαχχαχα τη καλυτερη δουλεια εκανες, τα μαζεψες ολα σε ενα :D


Τη καλησπερα μ, καλως γυρισες μικρη Κρητικοπουλααααααα :D



Α!Κ επειδη ηθελα να σε ρωτησω μιας κ ειδα οτι ασχολεισαι, αααααααααααν ξερεις, γενικα κ αοριστα ρωταω, θελω να κανω ενα τατου καποια στιγμη, τουτο δω
http://www.sunion.warwick.ac.uk/sikh/khanda.png
σε μικρουλι(περιπου οσο ειναι κ ο κυκλος που κανουν τα δαχτυλα σου ο μεσος κ ο αντιχειρας),ποσο λες να μου κοστισει?

dreamer-angel είπε...

Μιραντάκιμ χμ!!!
Ευχαριστώ καταρχήν για τις ευχές!
Είσαι έτοιμη να υποφέρεις;;;χα χα χα
Το σχέδιο που θες ένας σοβαρός artist δεν θα στο κάνει στο μέγεθος που μου λες (είναι πολύ μικρό και θα μπουκώσει δλδ με τα χρόνια δεν θα ξεχωρίζεις τίποτα)
Αν παρόλα αυτά στο κάνουν να υπολογίζεις στην ξεφτίλα 80 ευρώ!
Η γνώμη μου ή βρες άλλο σχέδιο ή αν το θες τόσο πολύ κάντο μεγαλύτερο!Εσύ αποφασίζεις!!!

Miranda είπε...

Νταξει, ετοιμη δεν ειμαι γιατι τωρα δεν παιζουν φραγκα, απλα ηθελα μια ιδεα κ την πηρα :D



Σε ευχαριστω πολυ κουκλιτσααα μμμμμμ :)))))

dreamer-angel είπε...

οκ ότι θες εδώ είμαστε!!!
kisses