23.11.08

My day

Και ναι λοιπόν μια ακόμη Κυριακή που ξύπνησα με πολύ όρεξη και κέφι(πράγμα αδιανόητο για τις δικές μου Κυριακές).Ετοιμάστηκα να πάω για δουλειά αλλά δεν είχα τίποτα να κάνω κι έτσι είπα να απολαύσω έναν ζεστό καφέ κοιτάζοντας τη βροχή έξω απ το τζάμι!!!
Θα μου πείτε τί το ωραίο είχε η σημερινή μέρα....
κι όμως δεν ξέρω το γιατί αλλά εγώ είχα κέφι και χαρούμενη διάθεση!
Και τι κάνω εγώ όταν έχω καλή διάθεση;;;; εεε;;;;
Κοιτάζω να χαλάσω τη διάθεση του άλλου φυσικά!!!
Και ποιόν θα βρώ για να το κάνω;;; Μα αυτόν που με τσάτισε περισσότερο.
Σκορπιός παιδί μου, τί να λέμε τώρα...
χε χε χε
Περίμενα πως και πως να περάσει η ώρα για να αρχίσω τα τηλέφωνα.
10.00 το πρωί ξεκίνησα με την γιαγιά μου(η οποία έχει να μου μιλήσει από τότε που αρπαχτήκαμε, στη γιορτή μου). Κατά καιρούς μιλάω με τον παππού στο τηλ αλλά εδώ και ένα μήνα δεν έχω μιλήσει μαζί της.Μου κρατάει μούτρα και τον βάζει να μου λέει ότι κοιμάται και άλλες τέτοιες αηδίες...
Ο καημένος πόσο αμήχανα νιώθει!Ούτε ένα ψέμα της προκοπής δεν μπορεί να πει, το καταλαβαίνω απ τη φωνή του που τρέμει.Αφού έτσι μου ρχεται για να τον βγάλω απ την δύσκολη θέση να του πω ξεκάθαρα ότι ούτε εγώ θέλω να της μιλήσω απλά τηλεφωνάω για να της σπάσω τα νεύρα!Είμαι πολύ μουλάρα;;;
Ναι ναι ναι ....Είμαι και μ αρέσει!
Μετά απ αυτό μιας και έφαγα πόρτα και πάλι (για καλή της τύχη κοιμόταν) είπα να πάρω τηλ το υπόλοιπο σόι στην Αίγινα.Τζακ ποτ 2 στα 2
κι αυτοί κοιμόντουσαν αλλά για άλλους λόγους.Μάλλον με αποφεύγουν για να μη μάθω κάποια προσωπικά τους θέματα, άσχετα αν εγώ τα ξέρω από πριν. Κλειστή κοινωνία εκεί, δεν θέλει και πολύ....
Με λίγα λόγια Κυριακή πρωί απ ότι κατάλαβα μόνο εγώ ήμουν ξύπνια και ορεξάτη απ τη φαμίλια.Ισως γιατί ζω στον δικό μου κόσμο!Θα το ψάξω...
2.00 σχόλασααααααααα
Τί έτσι θα περάσει αυτή η μέρα;;;Πολύ ησυχία έχει και δεν την αντέχω!
3.οο το μεσημέρι βρίσκομαι στο λιμάνι του Πειραιά και μπαίνω στο καραβάκι που φεύγει για Αίγινα.Μην πείτε ότι είμαι εντελώς γειά σας, το ξέρω!Μπορεί ο καιρός να ήταν χάλια αλλά το ταξιδάκι ήταν πολύ όμορφο και η θάλασσα με χαλάρωσε.Κατέβηκα στο λιμανάκι της Αίγινας,
έδωσα σ ένα ταξί ένα δέμα με το δώρο που είχα ετοιμάσει για το σόι κι εγώ έκατσα σ ένα πολύ συμπαθητικό ταβερνάκι, έφαγα το ψαράκι μου και στις 6 γύρισα πίσω...
Χωρίς πλάκα ήταν ότι χρειαζόμουν.
Κι εγώ έκανα την ψυχοθεραπεία μου ταξιδεύοντας και οι υπόλοιποι ξαφνιάστηκαν με το που είδαν τον ταξιτζή με το δέμα.Έχω κάτι κρίσεις καλοσύνης που και που
Μ ΄εντυπωσιάζω ώρες ώρες.
Αυτάαααααααααα
Τώρα που το ξανασκέφτομαι,
το άσχημο θα ήταν,να έκλεινε το λιμάνι λόγω καιρού και να έμενα εκεί.
Για φαντάσου...

5 σχόλια:

Μάτα είπε...

Πολύ καλό αυτό με τα τηλέφωνα!Θα το εφαρμόσω κι εγώ αλλά σε ορισμένους που δεν χωνεύω!
Καλό σου βράδυ.

dreamer-angel είπε...

Mάτα μου, είναι απίστευτη η οικογένεια μου!Εχω αρχίσει και το κάνω αυτό τα τελευταία χρόνια γιατί μ έχουν ξενερώσει αφάνταστα!
Αν νομίζεις πως κάτι τέτοιο δεν θα σου χαλάσει τη διάθεση κάντο.
Εγώ έχω γίνει λίγο αναίσθητη και δεν μ ενοχλεί ότι κ αν ακούσω οπότε δεν με χαλάει να τους σπάσω τα νεύρα λίγο
ακόμα!
kisses

Miranda είπε...

Μοναχουλα μωρε πηγες Αιγινα? :(

dreamer-angel είπε...

Ohhhh yes
και μπορώ να πω ότι ήταν υπέροχα!!!

Miranda είπε...

Τοτε i m happy for you :D :))