4.8.08

5 και σήμερα...

...στραβάδια απολύομαι!!!
Ουπς sorry αυτό είναι από ένα άλλο ποιοτικό άσμα!
Γράψε λάθος ντεεε.....
5 ημέρες μείνανε να πάρω το τουφέκι μου να κατεβώ στον Ομαλό!!!
Οχι όχι κι αυτό από άλλο τραγούδι είναι...
Καλά καλάααααα μη βαράτε λέμε,
θα το πω...
Πάμε Χαβάη;;;;χε χε χε
Επειδή απ την πολλή δουλειά έχω σαλτάρει και δεν αντέχω άλλο
σε 5 μερούλες θα σας αδειάσω τη γωνιά και θα εξαφανιστώ από την Αθήνα
Αυτό είναι το ευχάριστο για σας και για μένα!!!
Το δυσάρεστο είναι........ότι θα ξαναγυρίσω!!!
χα χα χα
Αντέχετε;;;;
http://www.youtube.com/watch
Με λένε dreamer-angel και είμαι καλά, ευχαριστώ εσείς;;;
Ολα καλά ;;;Η γυναίκα, τα παιδιά, το σκυλί σας, η γάτα σας;;;
Η πεθερά σας;;;
Είστε καλά και μετά από αυτό το άσμα;;;;χα χα χα
Ναι ε;;;; Τότε κάτι δεν πάει καλά...
Μάλλον χρειάζεστε κι εσείς διακοπές...να το κοιτάξετε!!!
Φύγαμε λέμεεεεεεεεεεεεεεε

2 σχόλια:

blooded girl είπε...

Έξι ημέρες ακόμα σου μείνανε για να φύγεις να πας διακοπές σε ζηλέυω λίγο μιας και εγώ πήγα πολύ νωρίτερα αλλά κάποια στιγμή θα σταματήσω για λίγο μιας έχω κάποια υποχρέωση!!

dreamer-angel είπε...

Καλώς το κοριτσάκι!!!
Απ ότι διάβασα στο blog σου πήγες
Τήνο Μύκονο έτσι;;;
Μη ζηλεύεις εγώ είμαι 31 χρονών και δεν τα έχω δει ακόμα αυτά τα νησιά καλό μου!!!
Σ ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη εδώ!
Φιλιά πολλά και να περνάς καλά!