1.4.11

Καλό μήνα


  • Αν έχεις τρόφιμα στο ψυγείο σου, ρούχα στην πλάτη σου, μια στέγη πάνω απ' το κεφάλι σου και ένα μέρος για να κοιμηθείς. είσαι πλουσιότερος από το 75% αυτού του κόσμου.
  • Αν έχεις χρήματα στην τράπεζα, στο πορτοφόλι σου και λίγα κέρματα σ' ένα πιατάκι. είσαι ανάμεσα στο 8% των ανθρώπων που ευημερούν.
  • Αν ξύπνησες σήμερα το πρωί με περισσότερη υγεία από ότι αρρώστια. είσαι πιο ευλογημένος από όσους δεν θα επιζήσουν καν ως αυτή τη μέρα.
  • Αν ποτέ δεν βίωσες την εμπειρία του φόβου του πολέμου, της μοναξιάς της φυλακής, της αγωνίας του βασανισμού και της σουβλιάς της πείνας. είσαι μπροστά από 700 εκατομμύρια ανθρώπους αυτής της γης.
  • Αν μπορείς να προσευχηθείς σε έναν ναό, χωρίς το φόβο της επίθεσης, της σύλληψης ή της εκτέλεσης. θα σε ζηλεύουν σίγουρα περίπου 3 δισεκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο.
  • Αν οι γονείς σου είναι ακόμα ζωντανοί και είναι ακόμα παντρεμένοι. είσαι σπάνιος.
  • Αν μπορείς να κρατάς το κεφάλι σου ψηλά και να χαμογελάς. δεν είσαι ο κανόνας, είσαι η εξαίρεση για όλους όσους ζουν μέσα στην αμφιβολία και στην απόγνωση.
  • Και αν διαβάζεις τώρα αυτό το μήνυμα, είσαι πιο τυχερός από 2 δισεκατομμύρια ανθρώπους, που δεν ξέρουν καν να διαβάζουν.


22 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

καλό μήνα!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Έτσι είναι φιλενάδα...
καλό μήνα
τα φιλιά μου..

Bitch είπε...

Αν και το μυαλό μας έχει ακόμα εμπνεύσεις…
είμαστε ελεύθεροι!!

Καλό μήνα, Αγγελάκι μου!!

dsquared είπε...

Λιγο πεσιμιστικά μου ακουγονται όλα αυτά.

din

Marouli είπε...

Καλο μηνα! Τα εχω ολα αυτα!!!

Μαρουλοφιλακια!

Astrofegia είπε...

Μου θυμίζει λίγο το "ΑΝ" του Κίπλινγκ
τεσπά...τέτοια ώρα δεν ξέρω τι λέω...!
Καλό μήνα σου εύχομαι...είναι η μόνη σίγουρη φράση που βγαίνει από το πληκτρολόγιό μου! ;)
Φιλιά πολλά! :)

Naturedigital είπε...

Καλό μήνα.
Κωστής

LENA είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΘΑ ΕΛΕΓΑ,,,,,,,

Miss Pink είπε...

μωρέ και κάθε μέρα να το βλέπουμε αυτό πάλι θα κλαιγόμαστε..
επίσης είμαι και τις άποψης πως πάντα θα πρέπει να πολεμάμε για τα καλύτερα και όχι να αναπαυόμαστε στα χειρότερα...
καλό μήναααααααααα :))

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Καλό μήνα

Μόνο με το χαμόγελο
και αισιοδοξία,
θα φύγει πιο ανώδυνα
αυτή η ιστορία.

Lilith είπε...

Σωστά. Πολύ σωστά.
Καλό είναι να το θυμόμαστε.
Πολύ ωραίο το βίντεο και το κομμάτι που έβαλες και πολύ ωραίο το καινούριο λουκ του μπλογκ σου!
Το έφτιαξες πολύ όμορφα.
Μπράβο! ;)

Φιλιά πολλά και καλό μήνα και σε σένα, Αγγελάκι μου!

D.Angel είπε...

Καλό μήνα λύκε μου!
Φιλιά πολλά

Φούλη μου ναι,
κάπως έτσι είναι!
Καλό μήνα φιλενάδα!
Φιλιά πολλά

Bitch μου είσαι θεά λέμε!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Καλό μήνα

dsquared καλώς σε!
Μπααα, δεν νομίζω!
Αναλόγως πως το βλέπει
ο καθένας! Φιλιά πολλά
και καλό μήνα!

Μαρουλάκι χαίρομαι!
Καλό μήνα γκρινιάρα!
Φιλιά πολλά

Αστεράκι μου
ίσως να θυμίζει λίγο
μόνο που το If είναι υποθετικό!
Αυτό είναι μια πραγματικότητα!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Καλό μήνα!

Κωστή μου επίσης!
Να σαι καλά!
Φιλιά πολλά

Λενάκι μου
χαίρομαι που σου άρεσε!
Καλό μήνα και πολλά φιλιά!

Miss Pink σωστήηηηηηηηηη
Πολλά πολλά φιλιά γλυκιά μου
Καλό μήνα!

Φάνη μου έτσι θέλω
να πιστεύω κι εγώ!
Φιλιά πολλά σύντεκνε!
Καλό μήνα

Λιλιθάκι νομίζω πως ναι!
Καλό είναι να σκεφτόμαστε
και να το θυμόμαστε!
το βιντεάκι και το τραγουδάκι
μ αρέσουν πολύ, αν εξαιρέσεις
αυτόν τον τύπο που μου χαλάει
το ταξίδι! :( Χαίρομαι επίσης
που σου άρεσαν οι αλλαγές μου!
Σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά Λιλιθάκι μου
Φιλιά κι από μένα!

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Μην γράφεις τέτοια και τα δουν από την κυβέρνηση και μας βάλουν τίποτα πρόσθετα μέτρα..!!!! ΧΑχα!!
Καλησπέρα και καλό μήνα

NOSTOS είπε...

Καλησπερα σου φιλαρακι και απο εμενα...ειμαι σιγουρος πως αν ολα αυτα τα "ΑΝ" ηταν εφικτα,και μιλαμε παντα υποθετικα,ακομη και τοτε επειδη ακριβως εμεις οι ανθρωποι ειμαστε ατελεις και ματαιοδοξοι,ακομη και τοτε παλι θα βρισκαμε η θα εφευρισκαμε προβληματα για να βασανιζει ημιση ανθρωποτητα την αλλη μιση...Καλο βραδυ να εχετε φιλια....

SpIrToKoYto είπε...

καλό μήνα Αγγελούδι...τα είπες όλα και με έκανες ευτυχισμένη...-:)))

D.Angel είπε...

Σάτυρε χα χα χα χα χα χα
Καλημέρα και καλό μήνα
κι από μένα! Φιλιάαααα

Νοστος δεν εχεις κι άδικο!
Δεν το είχα σκεφτεί αυτό!
Φιλιά πολλά και καλό μήνα
φιλαράκι!

Σπιρτοκουτάκι μου
πολύ χαίρομαι γι αυτό!
Φιλιά πολλά κ καλό μήνα

ΔΗΜΗΤΡΑ είπε...

Λοιπόν είμαστε από τους τυχερούς τώρα που το ξανασκέφτομαι. :-) Φιλιά!!! Καλό μήνα!!

Ευρύνοος είπε...

Απορώ σε ποιό ποσοστό να βρίσκομαι που έχω πρόσβαση σε νερό..

αν και θα ήθελα πολύ να είμαι σε μιά κατηγορία που να λέει: αν σήμερα βγήκες για ψάρεμα η για κυνήγι η για συλλογή καρπών για να φάς, ανήκεις στο 99% των κατοίκων του πλανήτη!!!
ΤΟΤΕ θα ήμουν ειλικρινά ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ :)

καλημέρα και καλό μήνα :)

D.Angel είπε...

Δήμητρα καλωσόρισες!
ναι, έτσι θέλω να πιστεύω!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Ευρύνοε συμφωνώ μαζί σου
αλλά είναι κομματάκι δύσκολο!
Ομορφα θα τανε πάντως!
Αν και δεν θα μπορούσα να
κυνηγήσω! Φιλιά πολλά
και καλό μήνα

zoyzoy είπε...

Τελικά είμαστε τυχεροί και ας μην θέλουμε να το παραδεχτούμε που έχουμε λίγα απ'αυτά και πολύ περισσότερα απ'οσα έχουν πολλοί!

Καλό μήνα γλυκιά μου
με φιλιά θαλασσινά:))

D.Angel είπε...

Zoyzoy μου
το έγραψα μπας και
ανέβουμε λίγο γιατί
οι μισοί από μας είμαστε
έτοιμοι για το ψυχιατρείο!
Φιλιά πολλάααααααααα
Καλό μήνα γλυκιά μου

Dark13Sun είπε...

μάλλον είμαι άτυχος...

καλό μήνα :)