4.3.08

Γέλα παλιάτσο

…Σταυρώνω τα χέρια μου και περιμένω. Τίποτε δε φοβάμαι,
τίποτε δεν ελπίζω. Είμαι ήσυχη. Δεν ελπίζω πια τίποτε.
Η καταστροφή συντελέστηκε κ’ εγώ στέκω και την κοιτάζω
και την περιπαίζω, που δε μ’ άγγιξε! Θα κοιμηθώ απόψε τον
ήσυχο ύπνο τον ξέγνοιαστο του παιδιού! Πέρασε η καταστροφή
και δε μου ’καμε τίποτε. Είμαι πιο δυνατή εγώ και δε μπόρεσε
να με φτάσει. Σώριασε την ευτυχία μου, μα μένα δε με πείραξε!...

Γαλάτεια Καζαντζάκη

Το «Γέλα Παλιάτσο», ίσως να ήταν το πιο εντυπωσιακό ντεμπούτο
από γυναίκα συγγραφέα στη διάρκεια του ελληνικού εικοστού
αιώνα, λαμβάνοντας πάντα βέβαια υπόψη την εποχή που
πρωτοκυκλοφόρησε.(
1909)
-
πολύ προτού κυκλοφορήσει η «Ασκητική» του Καζαντζάκη.-

περισσότερα θα διαβάσετε εδώ:
http://gkazantzaki.bravehost.com/index.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: