20.3.08

10 χρόνια μετά...

...συνειδητοποιώ τόσα πολλά!!!
'Οπως λέει και μία διαφήμιση που είδα και μ άρεσε πολύ:
"Οσοι μου λένε τι δεν μπορώ να κάνω, απλώς δεν με ξέρουν."

Και αναρωτιέμαι τώρα κι εγώ μετά απ 'αυτό και σας
ρωτάω κι εσάς να μου πείτε αν θα πρέπει να χαίρομαι
που μπορώ να κάνω πράγματα που άλλοι δεν τολμούν
και να μαι περήφανη γι αυτά
ή
να στεναχωριέμαι που άνθρωποι δικοί μου
απογοητεύονται με τις επιλογές μου και ντρέπονται
για μένα ακόμα κι όταν τα καταφέρνω!!!

10 χρόνια μετά θέλω να δω ποιο θα είναι το τίμημα
που θα
πρέπει να πληρώσω στους ανθρώπους
που κανονικά
θα πρεπε να με στηρίξουν!!!
Πόσο πολύ λυπάμαι!!!

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Dreamer EXΩ MIA AΠOPIA....ΣTH ZΩH ΣOY TI AKPIBΩΣ KANEIΣ;ΔOYΛEYEIΣ?ΣΠOYΔAZEIΣ?

dreamer-angel είπε...

Kαλησπέρα ανώνυμε!!!
Θα σου απαντήσω
αλλά πες μου πρώτα
γιατί με ρωτάς;;;

Ανώνυμος είπε...

ΓIATI ME ΠPOBΛHMATIΣE AYTO ΠOY ΓPAΦEIΣ.

dreamer-angel είπε...

ok
Κι αν σου πω ότι κατά κάποιο τρόπο
τα κάνω και τα δύο;;;
Απλά το πρόβλημα είναι ότι θα ήθελα να με στηρίζουν στις αποφάσεις μου
όταν δεν προσβάλουν, δεν προκαλούν και αφορούν καθαρά εμένα...
Παραδέχομαι ότι είμαι λίγο μπροστά για τα ελληνικά δεδομένα και την νοοτροπία τους κ αυτό τους φρικάρει!
Αλλά και πάλι πιστεύω πως είναι καθαρά προσωπικό ζήτημα!!!
Εσύ τι λες;

Ανώνυμος είπε...

ΓPAΨTOYΣ..AKOΛOYΘA THN KAPΔIA ΣOY K TA ONEIPA ΣOY...K EΓΩ TO IΔIO KANΩ

dreamer-angel είπε...

Το κόστος είναι αυτό που με προβληματίζει...
Ολα έχουν ένα τίμημα
Αυτό που με λυπεί δεν είναι αυτό,
αλλά το γεγονός ότι αυτό που κάνω για μένα είναι οκ και για άλλους όχι!
Δεν μπορεί να πληρώνεις για κάτι που
κάνεις στη ζωή σου όταν η τα χεις καλά με σένα και τη συνείδηση σου απλά οι γύρω σου είναι 30 χρόνια πίσω
με κολλημένα μυαλά!!!

Miranda είπε...

Dreameraki m, δυστυχως τα παλια μυαλα δεν αλλαζουν..

Το μονο που μπορεις να κανεις ειναι υπομονη κ να εισαι σιγουρη για τις επιλογες σου κ ετοιμη να δεχτεις το τιμημα.. :)

Τη καλησπερα μ!Εχω μπλεξει με τη σχολη κ τα μαθηματα..
Σμακια!