11.2.11

Comandante

Τους μεγάλους άντρες τους γράφει η ιστορία.
Οι ακόμα μεγαλύτεροι γράφουν την ιστορία μόνοι τους.
Τσόρτσιλ ΦΙΝΤΕΛ ΚΑΣΤΡΟ ένας εμπνευσμένος ηγέτης, ένας επαναστάτης που τίμησε το όραμα των συντρόφων του, ένας άνθρωπος- σύμβολο των λαϊκών αγώνων, που ενέπνευσε ανεξάρτητους ηγέτες, όπως ο Ούγο Τσάβες κι ο Έβο Μοράλες, αλλά και επαναστάσεις κι ανταρσίες κατά τυρράνων στη Λατινική Αμερική.Ο Φιντέλ Κάστρο ανήκει στη σπάνια πάστα των ανθρώπων που παρέμειναν πιστοί στο όραμα και τους στόχους τους με ακεραιότητα και συνέπεια,κατορθώνοντας να τα μοιραστούν με εκατομμύρια ανθρώπων σε ολόκληρο τον κόσμο,όντας γι' αυτό μισητοί εχθροί των πολιτικών τους αντιπάλων.

<<Να είστε πάντα έτοιμοι για τη χειρότερη δυνατή περίπτωση. Να είστε τόσο συνετοί με την επιτυχία όσο και απόλυτοι με τον εχθρό μία αρχή που δεν πρέπει να ξεχάσετε.>>
(Από την τελευταία επιστολή του ΗΓΕΤΗ)

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ...
...είναι ότι σε ηλικία 17 ετών ο Φιντέλ διάβασε την ιστορία του ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ και εκστασιάτηκε από τα κατορθώματα του έλληνα στρατηλάτη τόσο που αποφάσισε να προσθέσει στο όνομα του το Αλεχάντρο Από Φιντέλ Κάστρο Ρους έγινε λοιπόν Φιντέλ <<
Αλεχάντρο >> Κάστρο Ρους.

**Πρόταση: Οσοι την έχετε δει επαναστάτες, καλό είναι να παρακολουθήσετε την νέα ταινία (βιογραφία) Κάρλος. Διαρκεί περίπου 5 ώρες, αλλά αξίζει τον κόπο
. Καλό Σ/Κ σε όλους

17 σχόλια:

Vangel Greko είπε...

1ος!!

Πολλές φορές διαφωνώ με τις απόψεις του αλλά στη συγκεκριμένη ανάρτηση μ'αρέσει όπως το θέτεις!!

Πολλές φορές σε τούτη τη χώρα βάζουμε ταμπέλες ακόμα και σε ανθρώπους που δε ξέρουμε...

Όσο για την ταινία δε ξέρω αν θα τη δω αλλά ξέρω πως για την προτείνεις έχεις λόγο...

Τα σέβη μου!!

ΛΕΩΝ είπε...

Καλό Σαβ/κο Αγγελική μου, όλοι καλά?
Δίποδα και τετράποδα?
Τα φιλιά μου....

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Διαφωνώ ως προς το « όσοι την έχετε δει επαναστάτες» Αγγέλα....η έκφραση με παραπέμπει σε ψεύτικη συμπεριφορά ή σε γενική διακωμώδηση των λιγων, έστω, ανθρώπων, που τολμουν ακόμα να φωνάξουν, και να παλέψουν με οτι δυνατότητες έχουν, για να απολαύσουν αυριο μεθαυριο, οσα θα απολαύσουν και εκείνοι που δεν τολμουν, ή δεν γουστάρουν τώρα, ξεκουνήσουν ρούπι απο την βολή τους
Γιατι ξέρεις υποθέτω, πως ανέκαθεν οι λίγοι προσπαθουσαν για να απολαύσουν οι πολλοί.
Επειδή όμως τα πράγματα σήμερα, είναι πολύ πιο δύσκολα απο κάθε άλλη φορά, καλά θα ήταν, κατά την ταπεινη μου γνώμη, να «την δουν» όσο περισσότεροι γίνετε επαναστάτες....

NOSTOS είπε...

Καλη σου ημερα φιλαρακι μου..εξαιρετικη η αναρτηση σου..Σιγουρα ο Φιντελ ειναι μια προσωπικοτητα σημαντικη για την παγκοσμια ιστορια αλλα και για τον λαο του.Μπορει τα πραγματα στην Κουβα να μην πηγαν οπως ακριβως τα ονειρευτηκε αλλα μην ξεχναμε ποσο πολυ κυνηγηθηκε απο το παγκοσμιο κατεστημενο..μα και ποσες αποπειρες δολοφονιας εγιναν εναντιον του απο τον γνωστο χωροφυλακα και τρομοκρατη..Την ταινια δεν την εχω δει..αλλα σιγουρα θα την δω μιας κι εχω εμπιστοσυνη στον λογο που την προτεινεις.Καλη σου ημερα και καλο Σαββατοκυριακο να εχεις εσυ και το παρεακι σου.Φιλια..!!!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Επαναστάτες καναμπέ
είναι γεμάτη η χώρα
κοιτούν το εαυτούλη τους
την δύσκολη την ώρα.

Μεγάλη μορφή , σίγουρα ο Φιντέλ, δεν θα μπορούσα εγώ να τον αμφισβητήσω. Ομως το αποτέλεσμα δεν παίζει ρόλο;
Σίγουρα πολεμήθηκε από πολλούς ισχυρούς, όμως μετά από τόσα χρόνια η κατάσταση που αφήνει την χώρα τους τον ικανοποιεί; Σίγουρα όχι και για το τι φταίει θα το μάθουμε ποτέ;

ΣΤΕΛΙΟΣ είπε...

διάβασα με προσοχή τα παραπάνω σχόλια και για μια φορά ακόμα κατάλαβα την άγνοια και το φόβο του κατεστημένου για κάθε είδους επανάσταση.

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Φιλενάδα τί έγινε; Ελπίζω η "κλωτσιά" να 'ηταν δική μου που σε σήκωσε από τον ...καναπέ! Συμφωνώ με τη Ρίκη για το σχόλιο (αν και καταλαβαίνω το πνεύμα του).

D.Angel είπε...

Βαγγελάκη καλησπέρα
Καταλαβαίνω πως διαφωνείς, όπως διαφωνώ κι εγώ κ ο καθένας μας αλλά
το θέμα μου δεν ήταν οι απόψεις του Φιντέλ αλλα όσα σας έγραψα απ την τελευταία του επιστολή και για το όνομα του που ίσως δεν γνωρίζατε!
Οταν λες ταμπέλες, τι ακριβώς εννοείς;
Δεν νομίζω πως χαρακτήρισα κανέναν σε προσωπικό επίπεδο αν εννοείς αυτό!
Η ταινία είναι καλή και θα παιχτεί όπου να ναι! Οντως κάποιο λόγο έχω...
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Λιονταράκι μου όλα μια χαρά!
σήμερα πήγα και στο bazaar του stray
και ήτα όμορφα! Φιλιά πολλά γλυκό μου! Καλή Κυριακή

Ρίκη μου, εδώ δεν είμαστε για να συμφωνούμε πάντα! Καταλαβαίνω τι θες να πεις! Ομως δημοκρατία έχουμε
κι ο καθένας μπορεί να πιστεύει και να λέει οτι θέλει έτσι δεν είναι;;;
Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή

Νόστος μου, σ ευχαριστώ πολύ
για το ουσιαστικό σχόλιο σου!
Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή

Φάνη μου θα συμφωνήσω μαζί σου
τόσο στην μαντινάδα σου όσο
και στα λόγια σου! Σίγουρα
όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος
αλλά τουλάχιστον προσπάθησε! Είχε
ένα όραμα. Εμείς τι έχουμε;
Φιλιά πολλά και
καλή Κυριακή Φάνη μου

Στέλιο μου έτσι είναι, δυστυχώς!
Φιλιά πολλά γλυκέ μου
Καλό Σ/Κ

Τεμαχιστή μου όχι
Η κλωτσιά ήταν οι φόλες
στην πλατεία Συντάγματος!
Τα χάλια μας! Κι εγώ καταλαβαίνω
και σέβομαι την άποψη σου αλλά μου
ήταν πολλοί χοντρό να πω: Εσείς οι
επαναστάτες δείτε την ταινία!
Οταν κ άμα τη δείτε που ελπίζω να το κάνετε θα καταλάβετε τι εννοώ!
Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή φιλαράκι

Vangel Greko είπε...

Μιας και το διευκρίνισες να σου απαντήσω αγγελάκι!!

Προσωπικά δε το γνώριζα για την αλλαγή όνοματος & όντως με εξέπληξε!!

Πάντα & παντού υπάρχει κάποια επιρροή από τους έλληνες και γι'αυτό τώρα μας εκδικούνται!!

Τα σέβη μου!!

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Καλημέρα Συντρόφισσα!!!
Τέτοιες μορφές ξυνίζουν τα μούτρα των....αγορών και επενδυτών πάσης φύσεως!!!
Σου λέει δικτάτορας!
Εμ βέβαια,η δικτατορία του καπιταλισμού και της ασυδοσίας των μονοπωλείων,είναι πιο δημοκρατική από τους....δικτάτορες!!
ΚΑΛΗΜΕΕΡΡΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλημέρα φιλενάδα....

Και λοιπόν;E allora? είπε...

δεν είχα ιδέα για το όνομά του...να'σαι καλά που μας ενημερώνεις :)

Καλή Κυριακή

χχχχ

pavlosk είπε...

Καλημέρα παιδιά!

Τυχαία πέρασα από το blog καθώς έπεσε το μάτι μου πάνω στο "Comadande". Κατα μεγάλη σύμπτωση μόλις χθες σήκωσα στο blog μου μια κριτική για ένα βιβλίο-συνέντευξη στο Φιντέλ του Ιγνάσιο Ραμόνε.

Κατα τη γνώμη μου όποιος αφιερώσει με τον ένα ή τον άλλο τρόπο χρόνο στη γνωριμία του με την ιστορία και το βίο του Φιντέλ θα μείνει άναυδος. Πρόκειται για χαρισματικό ηγέτη, φιλόσοφο και επαναστάτη που δε δίστασε να ρισκάρει εκατοντλαδες φορες τη ζωή του για την επανάσταση.

Υποκλείνομαι όχι στο πρόσωπο του Φιντελ. Αλλά στον υπερήφανο και αξιοπρεπή λαό της Κούβας που έχει δώσει σάρκα και οστά στο όραμα, τις ιδέες και αξίες του μεγαλύτερου εν ζωή επαναστάτη!

Vamos bien!

Y.Γ. Το λινκ για την κριτική βιβλίου : http://xairetismata.wordpress.com/βιβλία/ιγνάσιο-ραμόνε-εκατό-ώρες-με-τον-φιντ/

zoyzoy είπε...

Ο δικός μας Αλέξανδρος έχει εμπνεύσει και έχει γίνει πολλών επαναστατών ίνδαλμα δεν με εκπλήσσει που άλλαξε τ'ονομά του ο Φιντέλ.

Θα προσπαθήσω να τη δω την ταινία οπωσδήποτε θα'χει πολλά να μου δώσει!

Καλή εβδομάδα να'χουμε με φιλιά θαλασσινά:))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ΑΝ ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ.

D.Angel είπε...

Βαγγελάκη μου χαίρομαι γι αυτό!
Διαφωνώ ως το
Πάντα & παντού υπάρχει κάποια επιρροή από τους έλληνες και γι'αυτό τώρα μας εκδικούνται!!

Δεν μας εκδικούνται γι αυτό, αλλά
γιατι οι νεοέλληνες είναι λαμόγια!
Φιλιά πολλά

Νάντια...έτσιιιιιιι
Καλημέρα κούκλα!
Να περνάς όμορφα
και να χαμογελάς

Φούλη μου
Σμουατςςςςςςςςςςςς

Και λοιπόν;E allora?
σ ευχαριστώ πολύ!
Καλή σου μέρα!!!
Φιλιά πολλά

pavlosk σ ευχαριστώ
πολύ για το link που μας έφερες!!!
Πολύ αξιόλογο το κείμενο σου
Συγχαρητήρια!

Ζουζού μου υπάρχει περίπτωση
τώρα που θα βγει στο σινεμά
να ναι λιγότερες ώρες!
Λογικά δεν θα παίξουν 5ωρη
ταινία! Οπότε μην τη χάσεις!
Φιλιά πολλά

Σκρουτζάκο μου να σαι καλα
Σ ευχαριστώ πολύ
Τα φιλιά μου