3.1.08

Εικόνες...

...απ τις δύο μου μέρες στα Χανιά!

1 του μήνα στο λιμάνι με βροχή...










Βόλτα στα στενά της Παλιάς πόλης...










2 του μήνα
Το φαράγγι στη διαδρομή προς Θέρισσο...
(15χλμ έξω απ τα Χανιά)













Εκκλησάκι στην Θέρισσο...
(το χωριό της μητέρας του Ελευθέριου Βενιζέλου)










Κάτω απ τα Λευκά όρη ή αλλιώς τις Μαδάρες...






Σιγά μη δεν έτρωγα και δεν έπινα τις
ρακές μου εκεί με τέτοια θέα...

(...είχε και τζάκι αλλά δεν φαίνεται)









Επιστροφή στα Χανιά










Θα πω και του χρόνου αν και σε κάποιους
δεν θα αρέσει αυτή η ευχή...
Και του χρόνου όμως
για να μην πω πάντα τέτοια!!!
Χα χα χα

Μάκη σ' ευχαριστώ για την υπέροχη παρέα!
Χαιρετισμούς και στον Νίκο, στην Αφροδίτη
στον Δημήτρη και στον νέο Φοίβο!!!

Καλή χρονιά να έχουμε!!!

http://www.youtube.com/watch?v=cjMJyY7

3 σχόλια:

Miranda είπε...

Αυτη με το φαραγγι μ'αρεσε περισσοτερο :)
Παντα τετοια μικρη μ!

Εφιάλτης είπε...

Χανιά τι μου θύμισες, έχω γυρίσει όλη την Κρήτη, χρόνια πριν όμως :-)

Τα λέμε.

dreamer-angel είπε...

Eυχαριστώ Μιραντάκι μου!!!
Τι σου θύμισα εφιαλτάκο;;;
Οχι για πες;;;
Τα λέμεεεεεε